سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ٩ ماه نخست امسال؛

تثبیت "ظرفیت تولید" روزانه ٦٠٠ هزار بشکه "نفت در مارون"/ تعمیر خط لوله ٢٠ اینچی "گاز" با هدف جلوگیری از سوزانده شدن

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از حفظ توان تولید این شرکت خبر داد و گفت: با تحقق بیش از ١٠٠ درصدی برنامه تولید در سطح روزانه ٦٠٠ هزار بشکه تثبیت شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، سید عبدالله موسوی با اشاره به انجام مراحل نهایی تعمیرات اساسی مخزن ائتلاف کننده واحد بهره برداری شماره ٤ مارون و احداث خط لوله ١٢ اینچی حد فاصل واحدهای شماره ٣ و ٤ مارون به طول ١٣٣٥٠ متر با هدف انتقال نفت نمکی شادگان و استفاده از ظرفیت موجود در نمکزدایی شماره ٤ مارون گفت: تعمیرات خط لوله ٢٠ اینچی گاز با هدف جلوگیری از سوزانده شدن حدود ٣٠ میلیون فوت مکعب گاز در روز انجام شد.

وی از حفظ توان تولید این شرکت خبر داد و گفت: برنامه تولید شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در ٩ ماهه نخست امسال با اقدام های انجام شده برای حفظ و نگهداشت چاه ها، به میزان ١٠٠,٢ درصد محقق شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون افزود: برنامه شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در ٩ ماه نخست امسال در بخش چاه های توسعه ای، ١٢٠ درصد، در بخش چاه های تعمیری ١٠٠ درصد و در بخش چاه های ترمیمی ١٠٧ درصد تحقق یافته است.

وی افزود: عملیات رفع مانع آسفالتینی با تزریق حلال های ویژه به وسیله دستگاه لوله مغزی سیار در برخی چاه های بنگستانی از جمله اقدام های انجام شده برای بالا نگه داشتن توان تولید شرکت است.

به گفته وی در ٩ ماه نخست امسال، تعمیرات اساسی برخی از مخازن نفتی در تاسیسات منطقه مارون از سوی کارکنان شرکت انجام شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تولید ، نفت ، گاز ، مارون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.