سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام وزیر بهداشت در امور دانشگاهها:

"حوزه سلامت" جزو اولویت های مهم دولت قرار می‌گیرد / باید در مدیریت و استفاده از منابع دقت جدی داشته باشیم

قائم مقام وزیر بهداشت در امور دانشگاهها گفت: توجه به حوزه سلامت نسبت به گذشته بیشتر شده و جزو اولویت های مهم دولت قرار می‌گیرد .

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ دکتر حسن امامی رضوی درآئين تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشكي جيرفت ضمن بیان این مطلب افزود: در تخصیص بودجه این توجه وجود دارد که بخش سلامت برای همه دولت‌ها هزینه‌بردار است و با وجود تلاش‌هایی که شده کسری‌های زیادی وجود دارد.

وی تصریح کرد: ما در یک نظام ولایی زندگی می‌کنیم و سایه وجود پربرکت مقام معظم رهبری بالای سر ما است و توفیق حضور در این نظام اسلامی توفیق کمی نیست، اهداف ما بسیار متعالی است که در راستای این اهداف باید حرکت کنیم.

دکتر امامی رضوی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب تکلیف فرمودند که کشور ما باید به مرجعیت علمی برسد و این اتفاق در کشور ما با تلاش و کوشش همه حوزه‌هایی که در راستای علمی کار می‌کنند در حال انجام شدن است .

قائم مقام وزیر بهداشت در امور دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور متذکر شد: اگر ما در سال‌های اخیر به رتبه 13 تولید علمی رسیدیم ، نتیجه تلاش مجموعه کشور و جوان‌های بالنده و تلاشگر ما بود. این پیشرفت باید اتفاق بیافتد اگر ما ایستایی داشته باشیم این دستاورد اتفاق نمی‌افتد و تغییرات و رفتن به سمت بهتر شدن به این دلیل است.

وی با اشاره به تلاش‌های پیگیرانه وزیر بهداشت و توجه ویژه رئیس جمهور به حوزه سلامت گفت: اضافه کرد: هدفگذاری در دولت یازدهم برای اولویت دهی به حوزه سلامت انجام شده است و در بودجه سال 93 با کمک نمایندگان مجلس هم در بودجه و هم متمم هدفمندی یارانه‌ها که به مجلس می‌رود، امیدواریم وعده‌هایی که در بخش سلامت برای مسائل اعتباری داده شده است، دیده شود، اما همه موضوع هم این نیست و ما باید در بحث مدیریت منابع و استفاده از منابع دقت جدی داشته باشیم.

قائم مقام وزیر بهداشت در امور دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور گفت: امیدواریم با تلاش‌های همکاران در حوزه بهداشت و درمان در جنوب کرمان نواقص و کمبودها را جبران کنیم و بتوانیم با ارایه خدمات مناسب رضایتمندی مردم را فراهم نماییم.

گفتنی است : آئين توديع و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشكي جيرفت با حضور ائمه جمعه ، ،نمايندگان مردم شهرستان هاي جنوب استان در مجلس شوراي اسلامي ، فرمانداران ، مسئولان  و رؤساي ادارات شهرستانهاي جنوب استان برگزار شد.

 در این آیین، حکم سرپرستی  دكتر محمد رضا محمدي ساردو  توسط  قائم مقام وزير بهداشت در امور دانشگاه ها به وی ابلاغ شد و دکتر محمدی ساردو ، رسما" اداره دانشگاه علوم پزشكي جيرفت را عهده دار گرديد.


انتهای پیام/

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.