سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرداری منطقه 6؛

اجرای پروژه‌های بهسازی و مرمت معابر در قلب پایتخت

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 6 از اجرای پروژه‌های بهسازی و مرمت معابر در سطح منطقه خبرداد.

رامین حسینی نژاد در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ با اعلام این خبر افزود: به منظور سهلوت در تردد شهروندان بهسازی و مرمت معابر شهری منطقه در دستور کار شهرداری قرار گرفت. 

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 6 در ادامه با اشاره به پروژه‌های اجرا شده در این راستا اظهار داشت: در همین راستا تاکنون بیش از 3هزار و 700 مترمربع از معابر منطقه از جمله خیابان‌های 28 جهان آراء به مساحت 700 متر مربع، خیابان مطهری به مساحت 630 متر مربع، خیابان طالقانی تقاطع خیابان وصال به مساحت 600 متر مربع، خیابان کارگر شمالی به مساحت 1200 متر مربع، خیابان ولیعصر کوچه نیکویی به مساحت 200 متر مربع و خیابان 20 اسدآبادی به مساحت 370 متر مربع مرمت و بهسازی شده است. 

حسینی نژاد خاطر نشان کرد، اجرای پروژه‌های بهسازی و مرمت معابر منطقه از ابتدای آذرماه سال جاری آغاز شده و تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.  

*مرمت خیابان‌ها و بزرگراه‌های منطقه 

همچنین نوری رئیس فنی و ترافیک ناحیه 5 منطقه 6 از اجرای پروژه‌های عمرانی انجام شده در این راستا در سطح ناحیه خبر داد و افزود؛ واحد عمران ناحیه از 28 آذرماه سال جاری نسبت به بهسازی معابر اقدام کرد، و از جمله اقدامات انجام شده در این راستا می‌توان به لوله‌ گذاری در تقاطع خیابان 20 خالد به متراژ تقریبی 8 متر طول، پیاده رو سازی در خیابان بهشتی حد فاصل میرزای شیرازی و ولیعصر به متراژ 150 متر مربع، پیاده روسازی پارک ساعی به مساحت 150 متر مربع اشاره کرد. 

نوری خاطر نشان کرد؛ همچنین واحد عمرانی منطقه در راستای تسریع روند عبور و مرور شهروندان تاکنون نسبت به لکه‌گیری آسفالت به مقدار 30 تن معادل 800 متر مربع اقدام کرده است.  
انتهای پیام/  

برچسب ها: پروژه ، بهسازی ، مرمت ، معابر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.