سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کريمي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران:

انتقال پايتخت با توجه به ويژگي‌ها و پتانسيل‌هاي موجود امکان‌پذير نيست

معاون عمراني استانداري تهران انتقال پايتخت را يک طرح زمان‌بر دانست و افزود: با توجه به زيرساختها و پتانسيل موجود چنين اقدامي امکان‌پذير نيست.

حسن کريمي، معاون عمراني استانداري تهران در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران درباره انتقال پايتخت گفت: اين موضوع درحد طرح است و اينکه تا يک طرح به سرانجام برسد به زماني بلندمدت و زيرساختهاي گوناگون نيازمند است.
 
کريمي ادامه داد: همان‌طور که قبل‌تر تاکيد شد انتقال پايتخت با توجه به ويژگي‌ها و پتانسيل‌هاي موجود امکان‌پذير نيست.
 
به گفته معاون عمراني استانداري تهران طرح انتقال پايتخت يک طرح ملي است و استانداري در اين موضوع فقط از لحاظ کارشناسي اين طرح را بررسي مي‌کند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: انتقال ، پایتخت ، مطالعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
شهروند
۱۳:۲۵ ۱۳ دی ۱۳۹۲
با توجه به خطر وجود گسل زلزله درکلان شهری چون تهران واهتمام هرچه سریعتر جهت عدم گسترش بیش ازحد آن به لحاظ الودگی جوی وتبعات ناشی ازآن و به خطر افتادن سلامتی مردم و تاثیر منفی در تولد نوزادان وهمچنین به لحاظ اداره سیاسی کشور در مواجهه با مخاطرات قهری وطبیعی کشور لازم اگر ازامروز هم مقدمات این کار فراهم شود کار مفیدی صورت گرفته است/. با تشکر
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۳ دی ۱۳۹۲
اگر امکاناتی را که در پایتخت وجود دارد به سویه در تمام نقاط کشور وجود داشته باشد خود بخود پایتخت کوچکتر می شود .معلوم است وقتی بهترین امکانات از تحصیل تا پزشکی وغیره وغیره در پایتخت جمع شده اند هر عقل سلیمی تلاش می کند از بهترین امکانات برای زندگی خود وفرزندانش استفاده کند.اگر امکانات موجود در پایتخت به جای انتقال در کل کشور گسترش یابد پایتخت اگر کوچک نشود بزرگتر نمی گردد.
agh
۱۲:۲۶ ۱۳ دی ۱۳۹۲
اصلا امکان پذیرم باشه این انتقال هیچ تاثیری بر آلودگی هوا نخواهد داشت.
fatemeh
۱۱:۵۳ ۱۳ دی ۱۳۹۲
انتقال پایتخت کارخوبیه همه مامیدونیم که کارسختیه ولی من مطمئنم مسئولان حمایت می کنند که این کار انجام بشه .من به شما ایمان دارم.