سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همگام با پرواز سیمرغ امید؛/67

مهدی پاکدل: حضور در جشنواره فجر خودش موفقیت است/ بازیگران بزرگ خود ضامن موفقیت یک اثر هستند

بازیگر سینما و تلویزیون معتقد است که در حال حاضر بازیگر حرفه‌ای و توانمند جایگاه خودش را داراست و بازیگر خوش چهره و زیبا جایگاه خودش را و کسی جای کسی را تنگ نمی‌کند.

 "مهدی پاکدل"، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر در سینما هر کس جای خودش را دارد و به نظرم همه چیز سرجای خودش است و کسی جای کس دیگری را نگرفته است.

وی بیان کرد: سینما چه در ایران و چه در جهان به چهره و فیزیک مناسب نیاز دارد تا مخاطب را جذب کند و اگر بازیگر خوش چهره در کنار ظاهر استعداد و هنر ایفای نقش را داشته باشد، و نیز با بازیگر حرفه‌ای و توانمند هم بازی باشد، باعث جذب بهتر مخاطب می‌شود اما نیاز به بازیگران خوش چهره از ملزومات سینماست.

پاکدل افزود: در حال حاضر بازیگران بسیار خوب و توانمند داریم که ماندگار شده‌اند، کسی که فقط برای چهره خوب به عرصه سینما و بازیگری وارد شود، موفقیت وی موقت خواهد بود.

پاکدل اظهار داشت: در حال حاضر برخی از تهیه‌کنندگان و کارگردانان هستند که یک هنرپیشه را برای جذب مخاطب در نظر می‌گیرند اما برخی بازیگران ما آنقدر بزرگ هستند که نیازی به گزینش نیست و موفقیت پروژه را تضمین می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: صرفا حضور در جشنواره موفقیت است، و باعث شهرت و افزایش میزان دستمزد و پیشنهاد هم می‌شود و این موضوع کاملا مشخص است.

انتهای پیام/ ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.