سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از شكست رئيس دستگاه جاسوسي سعودي در سوريه؛

بندر بن سلطان درصدد ضربه زدن به کشورهای حامی دمشق است

پایگاه خبری الخبرپرس لبنان از اقدامات بندر بن سلطان رئیس سرویس اطلاعاتی عربستان برای ضربه زذن به کشورهای حامی سوریه خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری الخبرپرس؛ اقدامات تروریستی "بندر بن سلطان" رئیس دستگاه جاسوسی عربستان محدود به سوریه، عراق، لبنان و برخی از کشورهای همسایه نیست، بلکه اقدامات خرابکارانه و تروریستی وي به عرصه بین‌الملل هم رسیده است و به همین علت باید در دستگاه قضایی بین‌المللی اقدامی فوری علیه این تروریست بزرگ صورت بگیرد تا در نهایت وی دستگیر و محاکمه شود تا دیگر شرش گریبانگیر مردم نشود.

اقدامات جنایتکارانه "بندر بن سلطان" افزایش یافته و با جنایات وی رهبران گروه‌های تروریستی پا به مکان‌هایی نهادند که پیش از این ننهاده بودند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، "الخبر پرس" بر این موضوع تاکید دارد که "بندر بن سلطان" که در سوریه با شکست مواجه شده است، حال در صدد ضربه زدن به کشورهای حامی دمشق است.

بر هیچ کس پوشیده نیست که این شاهزاده جاسوس آل‌سعود همان کسی است که در پس تحرکات گروه‌های چچنی قرار دارد که از روسیه وارد خاک سوریه شدند و این گروه‌ها که دشمن روسیه به شمار می‌روند، در حال حاضر به ابزار دست "بندر بن سلطان" تبدیل شده اند و در طرف مقابل مقامات کرملین هم خوب می‌داند رئیس دستگاه جاسوسی عربستان همان طرفی است که در پس انفجارهای شهر ولگاگراد قرار دارد که منجر به کشته و زخمی شدن دهها تن شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بندر ، سلطان ، الخبر ، پرس ، لبنان ، عربستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
حمید
۱۱:۳۹ ۱۵ دی ۱۳۹۲
ایران و روسیه باید نسبت به این بندر یهودی این سگ وفادار اسرائیل که باعث به جان هم افتادن مسلمانان و هم پیمانان با روسیه شده اقدام سریع انجام دهند تا درس عبرت برای دیگران شود ولله این یک یهودی است
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۲ دی ۱۳۹۲
من کارشناس سیاسی نیستم ولی میدونم این اقدامات زیاد طول نمیکشه و این اعراب ضربه سختی میخورن
حمید
۱۰:۱۶ ۱۲ دی ۱۳۹۲
بایستی او را محاکمه کرد یا با طزیقی شزش را کم کرد تا دیگه هیچ وقت از این غلط کاریها نکنه .اخه عریبستانیها هم شیر شدن
ناشناس
۰۷:۴۱ ۱۲ دی ۱۳۹۲
خدا جای حق نشسته صبر کن
ناشناس
۰۳:۲۷ ۱۲ دی ۱۳۹۲
آخر روسیه و ایران و سوریه و لبنان و عراق که هدف حملات او هستند نمی توانند او را سر جایش بنشانند؟
محمد
۰۲:۰۱ ۱۲ دی ۱۳۹۲
بندر بن سلطان یک نو کر وذاتش شیطان و شبیه گراز هست.
حسین
۰۱:۵۹ ۱۲ دی ۱۳۹۲
بیداری اسلامی به فرموده رهبر باید شتاب بگیرد و کشورهای منطقه باید از حیله اسراییل وامریکا وغرب باخبر شوند باید مردم را بیشتر بیدار کرد و حکام منطقه نباید گرفتار تاه انفجاری. سعودیها قرار بگیرند چون عربستان نوکر اسراییل هست هم اکنون در حا حیله در عراق و لبنان وسوریه بطور مستقیم در حال نوکریست تا بتواند ممالک اسلامی را به اشوب بکشند و ای حکام عراق و لبنان مواظب باشید در دام این حیله گران نیفتید و مطمءن باشید مقاومت پیروز و اسراییل وسعودیها نابود میشوند.