سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویژه برنامه‌های فرهنگی شهادت امام رضا(ع) در جنوب غرب پایتخت

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18، از اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی شهادت امام رضا(ع) در این منطقه خبر داد.

نامداری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی شهادت امام رضا(ع) در محلات منطقه 18 در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح همزمان با روزهای پایانی ماه صفر در مساجد، سراهای محلات و هیئت‌های مذهبی واقع در منطقه 18 در دست اجراست.
 
نامداری با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18، اداره فرهنگی منطقه،مساجد، هیئت‌های مذهبی و گلزار شهدای یافت آباد مشارکت و همکاری دارند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری مراسم سوگواری مو عزاداری امام رضا(ع) در محلات منطقه 18، مساجد، هیئت‌های مذهبی و گلزار شهدای یافت آباد، برگزاری مراسم مداحی، روضه خوانی، سینه‌زنی، سخنرانی از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
نامداری ادامه داد: با توجه به مصادف شده شهادت امام رضا(ع) با پنجشنبه آخر ماه صفر، تجمع و حضور شهروندان در گلزار شهدای یافت آباد ویژه برنامه های مذهبی روز پنج‌شنبه و جمعه، قرائت زیارت عاشورا و دعای ندبه برگزار خواهد شد.
 
وی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 افزود: برگزاری ویژه برنامه‌های سیره پیامبر(ص) و سیره ائمه اطهار(ع) در اماکن و مساجد شاخص منطقه 18، برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی و مذهبی از جمله مدیحه‌سرایی، تواشیح، قرائت زیارت در سطح محلات و شهرک های منطقه، برپایی نمایشگاه عکس از اماکن متبرکه در شهرهای مدینه منوره و مکه معظمه ، برگزاری شب شعر رضوی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: برنامه ، فرهنگی ، امام رضا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.