سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بدر عبدالعاطي:ناديده گرفتن ايران در حل مسائل منطقه غيرممكن است/هشدار وزارت امورخارجه مصر به تركيه و قطر

سخنگوي وزارت امورخارجه مصر در سخناني نسبت به مداخله كشورهاي خارجي در امور داخلي اين كشور هشدار داد و از ايران به عنوان كشوري تاثيرگذار در منطقه نام برد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از روزنامه اليوم السابع:"بدر عبدالعاطي" روز چهارشنبه در كنفرانسي مطبوعاتي اظهار داشت:وزارت امور خارجه مصر با هر طرف خارجي كه در امور داخلي اين كشور دخالت كند تسامح به خرج نداده و نخواهد داد.

وي در ادامه با بيان اينكه جهان بايد به اراده ملت مصر احترام بگذارد گفت:در مصر هيچ‌گونه بازداشتي كه از آن به بازداشت سياسي نام برده مي‌شود وجود نداشته و افرادي كه بازداشت شدند بر اساس حكم دادستاني كل و محاكمه در مقابل قوانين عادي كشور بوده است.

وي در ادامه با بيان اينكه موضع هر دولتي را كه در امور داخلي مصر دخالت مي كند،رد مي‌كنيم افزود:پاسخ كساني كه در امور مصر دخالت مي‌كنند با تمام توان خواهد بود.

سخنگوي وزارت امورخارجه مصر همچنين گفت:مصري كشور بزرگ و قابل احترامي است كه در امور داخلي كشورهاي ديگر دخالت نكرده وخواستار اين است كه در امور اين كشور مداخله نشود.

"بدر عبدالعاطي" در بخش ديگري از سخنان خود تاكيد كرد:ايران كشوري منطقه است كه ناديده گرفتن آن در حل مسائل منطقه غيرممكن است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: وزیر ، خارجه ، مصر ، قطر ، ترکیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.