سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر توسعه و امور گردشگری سازمان رفاه شهرداری تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

آغاز ساخت نمایشگاه دائمی جشنواره‌های اقوام برای نخستین بار در کشور

مدیر توسعه و امور گردشگری سازمان رفاه شهرداری تهران، از ساخت نمایشگاه دائمی جشنواره‌های اقوام ایرانی برای نخستین بار در کشور خبر داد.

احمدلو در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار داشت: این نمایشگاه در منطقه چهار شهرداری تهران و در مکانی به وسعت 15 هزار هکتار حدفاصل باغ پرندگان و خیابان استخر ساخته خواهد شد.

وی افزود: به جهت گستردگی این مکان، ساخت این مرکز زمینه‌ای جهت حضور اقوام ایرانی از سرتاسر کشور و فرصتی جهت معرفی میراث فرهنگی و آداب و رسوم آنان را فراهم خواهد ساخت.
مدیر توسعه و امور گردشگری سازمان رفاه شهرداری تهران، در ادامه یادآور شد: عرضه صنایع دستی و محصولات غذایی و نیز معرفی جاذبه‌های فرهنگی و گردشگری از دیگر ویژگی‌های شاخص این نمایشگاه است، ضمن اینکه حضور تمام اقوام ایرانی در یک مکان سبب ارتقا آگاهی مردم در زمینه فرهنگ، سبک زندگی و تفاوت آداب و رسوم هم‌میهنان می‌شود.

احمدلو با تاکید بر حضور اقوام متعدد در کشور و تفاوت رسوم آنان افزود: در این نمایشگاه مناسبت‌های تقویمی، ملی، مذهبی متناسب با آداب و رسوم هر قوم برگزار می‌شود.

وی با عنوان طراحی نقشه این نمایشگاه خاطرنشان کرد: این طرح هم اکنون به شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران ابلاغ شده و آغاز ساخت آن از ابتدای سال آینده خواهد بود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.