سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیرآقایی جوان، مربی تیم ملی جوانان شد

شیرآقایی گفت: اعتماد مسئولین فدراسیون باعث افتخار است و تلاش من برای کسب بهترین نتیجه تیم در مسابقات جهانی ووشو خواهد بود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران علی شیرآقایی مربی جوان و سازنده تیم ووشو پرشین در رابطه با انتخاب وی به عنوان مربی تیم ملی جوانان گفت: این تصمیمی است که از طرف فدراسیون گرفته شد و اعتماد مسئولین باعث افتخار و سعادت من است که این فرصت را به من دادند تا در جوانی به چنین تجربه ای دست یابم و تمام تلاش ما این است تیم را به آمادگی کامل برسانیم تا بتوانیم در مسابقات جهانی ووشو که در اسفند ماه در ترکیه برگزار می شود، بهترین نتیجه را کسب کنیم.

شیرآقایی در خصوص اردوی تیم پرشین برای مسابقات لیگ برتر و تداخل این دو اردو اظهار داشت: با توجه به اینکه حسین اجاقی مدیر فنی هستند و برنامه های تمرینی تیم را تنظیم می کنند و ایشون شخصاً در تمرینات حضور دارند، به مشکل خاصی روبه رو نمی شویم.

وی در ادامه افزود: عملکرد تیم در هفته گذشته بسیار خوب بود و توانستیم برابر  حریف اصلی که تیم دانشگاه آزاد بود، نتیجه خیلی خوبی بگیریم و شرایط صعود به مرحله نیمه نهایی را برای خود رقم بزنیم و چون در هر هفته از مسابقات لیگ برتر یک رقابت انجام می شود 3 روز را برای اردو کافی دانستیم و سعی در این دارم که خودم را به روز آخر اردو و مسابقات این هفته برسانم.

شير آقائي افزود:برای هفته سوم و چهارم که پیش رو داریم شرایط تیم کاملاً خوب است و هیچ مصدومی نداریم. این هفته با حریف چندان سختی روبه رو نیستیم وذ فرصت مناسبی است تا از بازیکنان جوانتر و کم تجربه تر تیم استفاده کنیم تا هم بتوانند آمادگی  لازم را جهت حضور در مسابقات حساس تر پیدا کنند و هم بازیکنان اصلی تیم که فشار زیادی روی آنها بود، استراحت کنند.
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.