سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

ادامه محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران تا روز شنبه

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از ادامه اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان تا بامداد روز شنبه چهاردهم دی ماه جاری خبر داد.

 

سرهنگ محمد نژاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران از ظهر روز دوشنبه آغاز شد و بر این اساس تردد موتور سیکلت تا ساعت دو بامداد روز شنبه در تمامی محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه و بر عکس ممنوع است.

وی افزود: همچنین تردد انواع تریلی و کامیون از محور کندوان کماکان ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه 13 دی تا ساعت دو بامداد روز شنبه 14 دی از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و تردد وسایل نقلیه از ساعت 16 روز جمعه از 15 کیلومتر بالای مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

او به محدودیت های ترافیکی در محور هراز اشاره کرد و ادامه داد: تردد تریلر در این محور کماکان ممنوع بوده و تردد کامیون ها به استثنای کامیون های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی نیز از ساعت 12 تا 24 چهارشنبه و پنج شنبه و از ساعت شش صبح روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز شنبه 14 دی از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 15 روز جمعه از آب اسک به سمت تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

وی به اعمال محدودیت ترافیکی در محور فیروزکوه اشاره کرد و افزود: تردد انواع تریلی به استثناء تریلی های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش صبح تا ساعت 24 روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ محمدنژاد گفت: مرکز کنتزل ترافیک فرماندهی پلیس راه مازندران با شماره تلفن های 2182934 0151و 2182920 0151، به طور شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه های استان است./س

انتهای پیام ///

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.