سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

امداد رسانی به 240 خودرو گرفتار در برف در استان چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری گفت: در پی بارش های اخیر در این استان، امداگران جمعیت هلال احمر به 240 خودوری گرفتار در برف جاده ها و مناطق سخت گذر استان امداد رسانی کردند.

محمد فروغی افزود: از شامگاه سه شنبه تاکنون 15 اکیپ متشکل از 70 امدادگر به مناطق و گردنه های برف گیر، سخت گذر و لغزنده استان چهارمحال و بختیاری اعزام شدند.
وی گفت: این نیروها به منظور ارائه خدمات امداد و نجات، اسکان و تغذیه اضطراری مسافران زمستانی مانده در راه گردنه های برف گیر این استان واقع در گردنه حلوایی محور ارتباطی بروجن به لردگان، گردنه خولک در محور ارتباطی شهرکرد به فارسان و جاده های بروجن به لردگان، شهرکرد به فارسان، فارسان به کوهرنگ، شهرکرد به اردل و شهرکرد به کیار اعزام شدند.
فروغی اظهار داشت: امدادگران این جمعیت اقلامی نظیر خرما، آب معدنی و بیسکویت را بین در راه ماندگان توزیع کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری، از امداد رسانی نیروهای این جمعیت به سه حادثه در جاده بروجن به لردگان خبر داد و گفت: از شامگاه گذشته تاکنون، 56 خودرو نیز از جاده خارج شدند که امدادگران این جمعیت به این نیروها امداد رسانی کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری به رانندگان عبوری از گردنه های یادشده توصیه کرد، علاوه بر همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی با احتیاط کامل حرکت کنند./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.