سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رييس پارلمان سوريه :

شكست جنگ تروريستي عليه "سوريه"

" محمد جهاد اللحام " رئيس مجلس سوريه گفت جنگ تروريستي عليه سوريه شکست خورده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني المنار ؛ محمد جهاد لحام در سخناني در مجلس سوريه افزود: دمشق در کنفرانس ژنو 2 و بدون دخالت خارجي شرکت خواهد کرد.

لحام تصريح کرد« ما تأکيد مي کنيم سوريه به جنگ با تروريسم براي نابودي انديشه تروريستي و اهرمهاي آن و مهار پشتيبانان و حاميان  تروريسم ادامه خواهد داد تا به ديوانگي و حماقت آنان که اگر مهار نشود در آينده اي نزديک گسترش خواهد يافت ، پايان دهد. سوريه همچنانکه قبلا اعلام کرده است با روحيه سازنده و اعتماد به نفس بالاي خود به قدرت سوريها براي مطرح کردن پيشنهادهايي براي يافتن راهکارها از طريق گفتگو بين سوريها و بدون ديکته خارجي در کنفرانس ژنو2 شرکت خواهد کرد.»

وائل حلقي نخست وزير سوريه نيز در سخناني در مجلس اين کشور گفت : هماهنگي در سطح سياسي با هم پيمانان و در صدر آنها روسيه و ايران به سوريه امکان کسب موفقيتهاي ديپلماتيک داده است.

وي ابراز اميدواري کرد اين موفقيتها در کنفرانس ژنو 2  نيز ادامه يابد. حلقي گفت سوريه در حال عبور از مرحله دشواري است.

حلقي افزود « سوريه با چالشهاي بزرگي روبروست که تحريمهاي اقتصادي و ادامه ويرانسازي روشمند زيرساختهاي اقتصادي و خدماتي و توسعه‌اي توسط گروههاي تروريستي مسلح اين چالشها  را به ما تحميل کرده است.»

انتهاي پيام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.