سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شورابی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نشست ژنو 2 بدون حضور ایران به نتیجه نمی‌رسد

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد کرج گفت: غرب به خوبی می‌داند که نشست ژنو 2 بدون حضور ایران به نتیجه‌ای نمی‌رسد.

"وحید شورابی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه ایران به الگوی نمونه در سطح منطقه مبدل شده است، گفت: غرب به خوبی می‌داند که نشست ژنو 2 بدون حضور ایران به نتیجه‌ای نمی‌رسد.

وی با تأکید بر اینکه ایران با وجود فشارها و تحریم ها، مقابل هیچ کشوری سر تعظیم فرود نمی‌آورد، تصریح کرد: با آغاز بیداری اسلامی در کشورهای مختلف، استکبار جهانی با تشدید تحریم‌های گسترده علیه ایران در پی این بود که با تحریم‌های به اصطلاح فلج‌کننده، کشورمان را به زانو در آورد تا ایران الگویی نمونه برای مردم کشورهای بیدار شده منطقه نباشد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد کرج اظهار داشت: با اینکه کمتر از سه سال از فتنه سوریه می‌گذرد، غرب در طول این مدت به دلیل مقاومت مردم سوریه از داخل و همچنین حمایت‌های بین‌المللی ایران نتوانسته به خواسته خود یعنی سقوط حکومت سوریه برسد.

شورابی با اشاره به نقش پررنگ ایران در تحرکات منطقه‌ای و همچنین تحولات سوریه، خاطرنشان کرد: غرب به نقش استراتژیک ایران در منطقه بیش از پیش پی برده است و سعی در انکار آن دارد تا جمهوری اسلامی را کشوری منزوی نشان دهد و البته به خوبی می‌داند که عدم حضور ایران در نشست ژنو به ضررش خواهد بود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.