سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست هم اندیشی مدیریت بحران در جنوب پایتخت

ستاد مدیریت بحران منطقه 19 گفت: نشست هم اندیشی مدیریت بحران در نواحی و محلات منطقه 19 به منظور ارزیابی،‌ بررسی و رسیدگی بحران های طبیعی و اجتماعی این منطقه برگزار خواهد شد.

محمد باقر علیزاده جانشین شهردار در این ستاد در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: نشست هم اندیشی مدیریت بحران در نواحی و محلات منطقه 19، با حضور کلیه سازمان های خدمات رسانی به منظور ارزیابی، بررسی و رسیدگی بحران های طبیعی و اجتماعی این منطقه در سال 92 برگزار می شود.  
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح با ارزیابی، بررسی و رسیدگی بحران های طبیعی و اجتماعی از جمله زلزله،‌ آتش سوزی،‌سوانح رانندگی، آسیب های اجتماعی، رفتارهای پرخطر،‌ حوادث مخاطره آمیز خاموشی های واقع در بزرگراه های منطقه 19 در دست اجرا است.  
 
علیزاده با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: در این طرح نمایندگان سازمان های خدمات رسان از جمله آتش نشانی، نیروی انتظامی، پلیس راهور، هلال احمر، اورژانس، اداره های آب، برق،‌ گاز و مخابرات، شهرداری نواحی 5 گانه با ارائه گزارش مسائل و مشکلات مرتبط در محلات منطقه 19، اقدام به ارزیابی، بررسی و رسیدگی به بحران های طبیعی و اجتماعی خواهند کرد.  
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری نشست هم اندیشی مدیریت بحران در ناحیه 5 شهرداری منطقه 19 با حضور سازمان های خدمات رسان ستاد مدیریت بحران منطقه و شهرداری ناحیه 5 منطقه با ارزیابی، بررسی و رسیدگی، بحران های طبیعی و اجتماعی ناحیه 5 شهرداری منطقه 19، بزرگراه آزادگان، بهشت زهرا و محله رسالت از اقدامات اجرایی این طرح است.  
 
علیزاده در پایان با اشاره به اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه 19 افزود: برگزاری مانور دور میزی زلزله در شهرداری ناحیه 5 منطقه 19 با حضور ستاد مدیریت بحران منطقه و کلیه سازمان های خدمات رسان و پناهگیری صحیح و امن از اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه 19 است.  
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: مدیریت ، بحران ، پایتخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.