سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد/

شکارچیان کبک در پیرانشهر به دام افتادند

چهار نفر شکارچی که بصورت غیرمجاز اقدام به شکار کبک می کردند در شهرستان پیرانشهر دستگیر شدند.

  

 

فاروق سلیمانی رییس اداره حفاظت محیط زیست پیرانشهر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مهباد گفت: با توجه به بارش سنگین برف در طی روزهای اخیر، وحوش به علت کمبود غذا زیستگاه اصلی خود را ترک کرده و به مناطق و حاشیه شهر و روستا پناه برده اند.

وی افزود: در این راستا طی گزارش های رسیده از سوی دوستداران محیط زیست، ماموران یگان حفاظت این شهرستان در محدوده روستای کانی سیب و روستای سوغانلو چهار نفر شکارچی متخلف را شناسایی و آنها را دستگیر کردند.

سلیمانی گفت: از این افراد دو قبضه اسلحه بدون پروانه و یک قبضه اسلحه بدون مجوز به همراه 9 عدد فشنگ شکاری و سه قطعه کبک که شکار کرده بودند کشف و ضبط کردند و متخلفان به مقامات قضایی معرفی شدند.

وی اضافه کرد: امسال همچنین چهار دستگاه موتور برق نیز از متخلفان صید غیرقانونی ماهی در این شهرستان کشف شده است که به وسیله جریان الکتریسیته اقدام به صید ماهی در رودخانه زاب این شهرستان می کردند.

سلیمانی یادآور شد: این افراد با این اقدام خود تمامی لارو و بچه ماهی های موجود در آب رودخانه را از بین می برند که در این راستا 700 قطعه بچه ماهی صید شده از شکارچیان کشف و ضبط شد و در این راستا نیز 18 نفر متهم تحویل مقامات قضایی شدند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.