سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

ضرورت توجه نمایندگان به شهرکهای صنعتی در بودجه سال 93

واحدهای صنعتی مازندران به منظور جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی به شهرکهای صنعتی منتقل شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران در جلسه بررسی مشکلات و معضلات شهرک صنعتی گلوگاه گفت محیط زیست نیازمند صیانت است و به همین جهت با جایگزین کردن واحدهای صنعتی مختلف در شهرک های صنعتی تا حدود بسیار زیادی می توان مشکلات آلودگی زیست محیطی را کاهش داد.

محمد پور عمران با تاکید بر ضرورت وجود تصفیه خانه در شهرک های صنعتی تصریح کرد: با وجود دارا بودن هزینه فراوان برای راه اندازی تصفیه خانه در شهرک صنعتی اما وجود آن به خاطر تاثیر بسزای آن در کاهش آلودگی های زیست محیطی ضرورت دارد.

محمد پور با بیان اینکه صیانت از محیط زیست در شمال کشور امری ضروری می دانیم گفت: اما نباید با تاسی از این موضوع جلوی توسعه صنعتی در مازندران گرفته شود.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان با اشاره به اینکه هم اکنون توسعه صنعت در شرق مازندران در حال رونق است اظهار داشت: فرمانداران شرق استان در صورت تهیه حداقل 100 و 200 هکتار زمین در نواحی صنعتی می توانند زمینه جذب و جلب سرمایه گذاران بزرگ برای ایجاد صنایع مادر با ظرفیت سرمایه گذاری 1000 میلیاردی را فراهم سازند.

وی با یادآوری به تسهیلات و پشتیبانی صندوق توسعه ملی از طرح های بزرگ گفت: با اجرای طرح های بزرگ چند هزار میلیاردی که قابلیت اشتغال زایی فراوانی دارد می توان برای کاهش گام های اساسی برداشت.

محمد پور با اشاره به مشکل نقدینگی و سرمایه در گردش واحدی صنعتی تصریح کرد: نقدینگی و سرمایه در گردش واحدهای صنعتی،معدنی و تولیدی از طریق صندوق توسعه ملی پیگیری می شود.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران با بیان اینکه خوشبختانه شهرک صنعتی گلوگاه با توجه به دسترس بودن به راه شوسه،راه آهن و بندر امیر آباد از جمله شهرک های صنعتی مستعد برای سرمایه گذاری است گفت: باید با برنامه ریزی مناسب نسبت به هدایت سرمایه گذاران مختلف به این شهرک اقدام کرد./س

انتهای پیام ///

برچسب ها: نماینده ، شهرک ، صنعتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.