سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک /

50مسافر گرفتاردر برف وکولاک در استان مرکزی اسکان اضطراری شدند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مرکزی، از اسکان اضطراری 50 مسافر گرفتار در برف و کولاک در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

 

دکتر ˈمحمد محمدیˈ در گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: این افراد در 24شبانه روز اخیر به دلیل بارش برف و کولاک در محورهای مواصلاتی مختلف استان گرفتار شده بودند که با امداد رسانی به موقع نجات یافتند.
وی بیان کرد: 10 نفر از مسافران در محورهای ساوه، 20 نفر در محور دلیجان - سلفچگان و 20 نفر در محور اراک- شازند گرفتار برف و کولاک شده بودند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: در این مدت 20 خودرو گرفتار در برف و کولاک در محور دلیجان - سلفچگان نیز با امدادرسانی به موقع رها سازی شدند و هشت مسافرحادثه دیده نیز توسط امدادگران جمعیت هلال احمر این استان به مراکز درمانی منتقل شدند.
دکتر محمدی یادآور شد: همچنین صبح امروز بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با کامیون در محور اراک - ازنا راننده کامیون مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
طرح زمستانه جمعیت هلال احمر استان مرکزی از 20 آذر امسال با همکاری سایر دستگاه ها و با فعالیت 10 پایگاه ثابت، هفت پایگاه سیار و یک پایگاه کوهستان آغاز شده و تا 20 اسفند امسال نیز ادامه دارد.
اسکان اضطراری، امداد و کمک های اولیه و نجات و رها سازی از برنامه های اولویت دار نیروهای امدادی این جمعیت در اجرای طرح زمستانه است. /س
/


برچسب ها: اسکان ، اضطراری ، مسافران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.