سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سوریان: مسابقات قهرمانی کشور در شأن خودش برگزار نشد/برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی اتفاق مثبتی است

نابغه کشتی فرنگی جهان گفت:متأسفانه نوع برگزاری رقابتهای قهرمانی کشور امسال به هیچ عنوان در حد این تورنمت مهم داخلی نبود.

حمید سوریان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:مسابقات قهرمانی کشور امسال فقط برگزار شد و به هیچ عنوان استاندرهای لازم را نداشت.
 
وی با اشاره به اهمیت بالای مسابقات قهرمانی کشور تصریح کرد:شما در نظر بگیرید وقتی یک چنین مسابقات مهمی برگزار می شود اما کشتی گیران حاضر در این رقابتها محل مناسبی برای اسکان ندارند به طوری که در یک اتقاق 3 نفره 12 نفر را جا می دهند ، فرنگی کاران کنار تشکی که محل مسابقه است خودشان را گرم می کنند و یا این که مسابقات در خانه کشتی شماره 2 که استاندارهای لازم را برای انجام یک چنین مسابقه ای ندارد برگزار می شود چه طور می توان توقع داشت که مسابقات قهرمانی کشور خروجی لازم را داشت باشد.
 
دارنده مدال طلای المپیک 2012 لندن در ادامه با بیان این که باید شأن برگزاری مسابقات قهرمانی کشور حفظ شود عنوان کرد:به طور حتم مسابقات قهرمانی کشور مهم ترین رقابت داخلی است که باید به بهترین شکل از هر نظر آن را برگزار کرد اما وقتی برای تماشای مسابقات امسال به خانه کشتی شماره 2 رفتم ضعف های زیادی را به چشم دیدم،در یک چنین مسابقاتی باید بهترین های کشور حضور داشته باشند ولی به دلیل عدم امکانات برخی از استان ها نماینده ای نداشتند در هر صورت امیدورام در سال های آینده شاهد آن نباشیم.  
 
وی افزود:وقتی مسابقات قهرمانی کشور امسال را با 15 سال پیش مقایسه کنید به راحتی متوجه خواهید شد که این رقابتها از هر نظر چقدر متفاوت است و در واقع سطح کمی و کیفی و نوع برگزاری آن پایین آمده ،در هر صورت به اعتقاد من مسئولان باید به یک چنین تورنمت هایی که کمک بزرگی به پشتوانه سازی و سازندگی ورزش اول کشور می کند توجه بیشتری داشته باشند.
 
دارنده 5 مدال طلای جهان در خاتمه در خصوص انتخابات ریاست فدراسیون کشتی که قرار است 14 دی ماه برگزار شود اظهار داشت:برگزاری مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کشتی پس از 2 سال اتفاق بسیار بزرگ و مثبتی است که امیدورام سرانجام محقق شود چرا که کشتی به یک ثبات مدیریتی خواهد رسید در نتیجه با برنامه ریزی مطمئن هدف های بزرگ دست یافتنی تر خواهند شد.  
 
مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور روزهای 6 و7 دی ماه در خانه کشتی شماره 2 تهران برگزار شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.