سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

نمایندگان تهران درمجلس بایدمشکلات پردیس رادرمان کنند

امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن گفت: نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی باید فکری برای درمان مشکلات درزیرساخت های شهرستان کنند .

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:شهرستان پردیس به تازگی در قالب مدیریتی مستقل شکل گرفته است و هنوز زیرساخت های آن در زمینه های مختلف با کم و کاستی های زیادی مواجه است .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :در بحث بهداشت و درمان و خدمات شهری زیرساخت ها متناسب با رشد جمعیت در این منطقه در بخش احداث بیمارستان دولتی با قبول تعرفه های مختلف بیمه ای رشدی نداشته است و در این مورد مردم از مشکلات زیادی رنج می برند .

امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن با اشاره به مشکلات در حوزه آموزش و پرورش در پردیس اضافه کرد:شهرستان پردیس در زمینه آموزش و پرورش با وجود انبوهی از دانش آموزان در شاخه های مختلف تحصیلی در حوزه زیرساختی کمبود های زیادی داریم .

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در خاتمه اظهارداشت :با وجود کمبود مدارس در بومهن و شیفت های پرتراکم مدارس این شهرممکن است در آینده مدارس بومهن سه شیفته شوند و دولت به ویژه نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی باید فکری برای درمان زیرساخت های شهرستان کنند ./ش


برچسب ها: نمایندگان ، مجلس ، پردیس ، درمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.