سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

مصلی پردیس با بودجه های استانی و ملی احداث می شود

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث احداث مصلی شهرستان پردیس با توجه به رایزنی های صورت گرفته و طرح این موضوع در مجلس شورای اسلامی از بودجه های استانی و ملی جهت تکمیل این پروژه استفاده خواهیم کرد .

لاله افتخاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:شهرستان پردیس در مختصات جغرافیایی استان تهران به تازگی از ساختار مدیریت مستقل با تبدیل به شهرستان برخوردار شده است و همین موضوع استارت رشد و شکوفایی این منطقه در ابعاد مختلف است.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :با وجود افزایش جمعیت در شهرستان پردیس به خاطر واگذاری مسکن مهر امکانات فعلی متناسب با این نوع بارگذاری جمعیت نیست و به همین خاطر دنبال تقویت زیرساخت ها با حمایت های مختلف مسئولان وزارت خانه ها و نهاد های مختلف هستیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی پروژه های نیمه تمام در دولت دهم مانند مصلی شهرپردیس اضافه کرد :تعدادی از پروژه های نیمه تمام دولت دهم در دامنه وظایف دولت یازدهم با شعار تدبیر و امید قرار گرفته است وبرخی از این پروژه ها در شهرستان پردیس مانند احداث مصلی در این شهرستان تعریف شده است.

افتخاری در خاتمه اظهارداشت :در بحث احداث مصلی شهرستان پردیس با توجه به رایزنی های صورت گرفته و طرح این موضوع در مجلس شورای اسلامی از بودجه های استانی و ملی جهت تکمیل این پروژه استفاده خواهیم کرد ./ش


برچسب ها: مصلی ، پردیس ، بودجه ، مسکن مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.