سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای برنامه های ویژه هفته وقف در لواسانات و رودبار قصران

رئیس اداره سازمان اوقاف و امور خیریه لواسانات و رود بار قصران، با اشاره به برگزاری برنامه های ویژه هفته وقف گفت: برنامه های هفته وقف با رویکرد فرهنگی، مذهبی برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حسین نظری ضمن بیان  این مطلب افزود:  همایش ها و نشست های تخصصی با حضور فرهنگیان، واقفین، روحانیون، با هدف بررسی شیوه های ترویج فرهنگ وقف از جمله برنامه های این هفته است.
 
وی با اشاره به فعالیت حوزه علمیه امام حسن مجتبی (ع) در لواسان اظهار داشت: برگزاری همایشی در حوزه علمیه امام حسن مجتبی(ع) با هدف بررسی روش های تبلیغ وقف از دیگر برنامه هایی است که در این هفته برنامه ریزی شده است.
 
نظری با بیان اینکه بخش لواسانات و رودبار قصران دارای واقفین نیک اندیش است و تاکنون 964 موقوفه ایجاد کرده اند، بیان کرد:در همایش تجلیل از واقفین، در این هفته از تعدادی از واقفین منطقه در تالار وحدت تجلیل می شود.
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لواسانات و رود بار قصران برگزاری مسابقات نقاشی برای کودکان، مسابقه انشاء ویژه دانش آموزان دوره راهنمایی و دبیرستان، مسابقه مقاله نویسی در سطح حوزه و دانشگاه و مسابقه پیامکی با هدف آشنایی با فرهنگ وقف را از جمله برنامه های این هفته بر شمرد.
 
نظری با اشاره به برپایی نمایشگاه همه واقف باشیم در سه راه کند در شهر لواسان خاطر نشان کرد: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ وقف در این منطقه، ترویج سنت نبوی و سیره ائمه اطهار (ع)، ارتقاء بهره وری موقوفات، توسعه مشارکت مردمی برپا شده است. 
انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: برنامه ، وقف ، لواسان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.