سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيش از 5 هزار نيروي پليس در شهر ولگوگراد روسيه مستقر شدند

سخنگوی ستاد مشترک ارتش روسیه مستقر در شهر ولگوگراد روز سه شنبه اعلام کرد پنج هزار و 200 نیروی پلیس و نظامی وزارت کشور در حال حاضر در حال گشت زنی در این شهر هستند که طی روزهای یکشنبه و دوشنبه صحنه دو حمله مرگبار بود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازریانووستی ، آندری پیلیپچوک (Andreï Piliptchouk) گفت تصمیم در مورد استقرار نیرهای نظامی کمکی گرفته شده است و در حال حاضر در مجموع بیش از پنج هزار و 200 نیروی پلیس در شهر ولگوگراد مستقر شده اند تا نظم عمومی را در این شهر برقرار کنند.

 این سخنگو گفت شامگاه دوشنبه حدود چهار هزار و 700 مورد از جمله یک هزار و 600 خانه مسکونی در این شهر مورد بازرسی قرار گرفتند.

روزهای یکشنبه و دوشنبه طی کمتر از 24 ساعت ، دو انفجار در شهر ولگوگراد روی داد که نخستین انفجار در یک ایستگاه راه آهن و دومین انفجار نیز در یک اتوبوس برقی در این شهر روی داد. هر دو حمله توسط عاملان انتحاری صورت گرفت.

براساس آخرین آمار ارائه شده ، شمار تلفات این دو انفجار تا کنون به 33 تن رسیده و این در حالی است که دهها تن از جمله چندین کودک در بیمارستان بستری شده اند و حالشان وخیم است.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.