سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهسازي معابر پرتردد شهري در جنوب غرب پايتخت

معاون فني و عمران شهرداري منطقه 18 از بهسازي معابر پرتردد شهري در اين منطقه خبر داد.

 رحماني در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت:‌اجراي طرح بهسازي معابر پرتردد شهري در سطح محلات منطقه 18 در دستور كار معاونت فني و عمران شهرداري اين منطقه قرار دارد.

وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: اين طرح به منظور بهبود تردد شهروندان پيشگيري از بروز آبگرفتگي به هنگام بارش نزولات آسماني در دست اجرا است.

رحماني با اشاره به نحوه اجراي اين طرح گفت: در اين طرح اكيپ‌هاي اجرايي فني، عمران و ترافيك شهرداري منطقه 18 به صورت مستمر به منظور بهسازي معابر پرتردد شهري در اين منطقه در آماده‌باش كامل‌اند.

وي با اشاره به اقدامات اجرايي اين طرح گفت: مرمت و بهسازي آسفالت معابر محلات منطقه 18 از جمله خليج فارس، 2 هزار متر روكش آسفالت كوچه‌هاي گنجه‌اي، قنبري، شهرك سينا و بوستان انرژي در محلات خليج فارس شمالي و جنوبي با هزينه‌اي بالغ بر 550 ميليوني ريال به منظور بهبود تردد شهروندان و پيشگيري از بروز آبگرفتگي به هنگام بارش نزولات آسماني از اقدامات اجرايي اين طرح است.

رحماني در پايان با اشاره به اقدامات ديگر شهرداري منطقه 18 افزود: نصب 185 متر نرده ايمني با ارتفاع 1.5 متر در فيوژهاي مياني بلوار خليج فارس خط كشي 22 بلوك عابر پياده با هزينه‌اي بالغ بر 255 ميليون ريال با همكاري معاونت حمل و نقل و ترافيك منطقه18 از اقدامات ديگر شهرداري اين منطقه است.
انتهاي پيام
 

برچسب ها: بهسازی ، معابر ، تردد ، شهر ، پایتخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.