سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در حاشیه مراسم ختم مادر وزیر امور خارجه؛

حدادعادل: نمایندگان پیگیر تخلفات بابک زنجانی بودند/سوال از وزرا مختص به دولت یازدهم نیست

نماینده مردم تهران گفت: همه رئیس جمهورها تاکنون از کثرت سوالات از وزرا گله مند بودند و این موضوع اختصاصی به دولت آقای روحانی ندارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران غلامعلی حداد عادل امشب در مراسم ختم والده وزیر امور خارجه با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر این که نظر شما درباره تصمیم اخیر دولت برای برخورد با ویژه خواران گفت: این اقدام منطقی بوده و مجلس نیز از آن حمایت می کند و در این باره نیز دولت، مجلس و هم قوه قضاییه نیز باید با یکدیگر همکاری داشته باشند و با این ویژه خواران برخورد کنند.  
وی افزود: هر کسی خلاف قانون و ضوابط ویژه خواری کرده است باید نسبت به اعمال آن رسیدگی شود.
 
نماینده مردم تهران در واکنش به بازداشت بابک زنجانی گفت: قوه قضاییه باید دراین باره پاسخ دهد و در این رابطه نیز عده ای از نمایندگان نامه نوشته بودند و این موضوع را پیگیری کرده بودند.  
 
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مبنی براینکه نظر مجلس از انتقاد دولت در خصوص پرسش زیاد نمایندگان از وزرا اظهار داشت: همه رئیس جمهورها تاکنون از کثرت سوالات از وزرا گله مند بودند و این موضوع اختصاصی به  دولت آقای روحانی ندارد.
 
وی ادامه داد: باید در این زمینه ریشه یابی دقیقی شود تا علت این تعداد پرسش ها مشخص باشد و این اقدام نیز به این سادگی نبوده و دولت و وزرا نیز باید مشورت های بیشتری با نمایندگان داشته باشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: نماینده ، کمیسیون ، فرهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.