سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهدی تاج نشست مشترک با سرمربی تیم ملی زیر 22 سال را بیان کرد

تاج: به هیچ وجه برنامه‌ بازی‌ها تغییر نمی‌کند/نباید باشگاه‌ها متضرر شوند

رئیس سازمان لیگ گفت: با توجه به زمان‌بندی تعیین شده بازی ها و ابلاغ آن به باشگاه‌ها به هیچ وجه تغییر نمی‌یابد وباشگاه‌هایی که بازیکنانی در تیم ملی دارند نباید از حضور بازیکنانشان ضرر کنند.

به گزارش خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران مهدی تاج  رییس سازمان لیگ در جمع خبرنگاران اظهارداشت: هم اکنون جلسه‌ای با حضور منصوریان، کفاشیان و بنده در خصوص برنامه‌های تیم ملی امید برگزار خواهد شدو سعی می‌شود که در این جلسه به راه‌کارهای خوبی دست پیدا کنیم.

وی افزود: احتمالاً در این جلسه هماهنگی‌هایی صورت بگیرد و بازیکنان امیدی که در تیم ها حضور دارند بتوانند برای تیم ملی بازی کنند در این جلسه بین رییس فدراسیون و سرمربی تیم ملی امید و همچنین باشگاه‌ها توافقاتی انجام می‌شود که امیدواریم این هماهنگی‌ها در نهایت به نفع هر دوباشد.

مهدی تاج در خصوص تغییر برنامه‌ی بازی‌های لیگ برتر تصریح کرد: به هیچ وجه برنامه‌ریزی بازی‌ها را تغییر تخواهیم داد و حتی کی‌روش هم موافق عدم تغییر بازی‌ها است و قطعاً سعی می‌شود بازی‌ها در زمانبندی مشخص انجام شود.

رییس سازمان لیگ در مورد رایزنی با سرمربی تیم امید گفت: من خودم شخصاً‌ با منصوریان صحبت کردم وی بسیار ناراحت بود و قرار شد همکاری های لازم انجام شود و موافقت شده برنامه تیم ملی با باشگاه‌ها وفدراسیون هماهنگ باشد و ما نیز موافق این مسئله هستیم.

وی با توجه به حضور سه بازیکن هرباشگاه در  تیم ملی اضافه کرد: مسلماً اگر تیمی سه بازیکن داشته باشد عملاً باشگاهش متضرر خواهد شد زیرا بازیکنان کلیدی خود را در اختیار تیم ملی قرارداده است و در این مورد می‌توان به ذوب‌اهن اشاره کرد که سه بازیکن خود را در اختیار تیم ملی گذاشته است البته پرسپولیس هم حق دارد و ما اگر باشگاهی سه بازیکن خود را در اختیار تیم ملی بگذارد قطعاً بازی وی را به زمان دیگری موکول خواهیم کرد.

مهدی تاج پس از جلسه مشترک با مسئولين فدراسیون و علیرضا منصوريان درخصوص تغییر برنامه های لیگ برای آماده‌سازی تیم ملی زیر 22 سال توضیحاتی داد و گفت: خوشبختانه کفاشیان امروز موضع فدراسیون را اعلام کرد و معتقدم نشست خوبی برگزار شد؛ اولویت اول ما تیم ملی بزرگسالان است و اولویت دوم نیز اتمام لیگ بوده و به این ترتیب هیچ یک از بازی‌ها در چهار هفته آینده به تعویق نخواهد افتاد.

وی افزود: بازی تیم‌های نفت تهران و ذوب اصفهان در موعد اعلام شده برگزار می‌شود و سایر بازی‌ها نیز هیچ تغییری نخواهند داشت. فکر می‌کنم منصوریان می‌تواند با توافق و تعاملی که با باشگاه‌ها برقرار می‌کند، بازیکنانش را به نحوی مطلوبی مورد استفاده قرار دهد. از سوی ديگر با توجه به نمايش خوب تيم ملی در بازی ديروز با کره جنوبی توان تيم ملی به خوبی مشخص شد و هیچ چیزی هم از قابلیت‌های کادر فنی تيم ملی زیر 22 سال کم نخواهد شد. همان طور که گفتم اولویت‌بندی‌ها مشخص شده و شرایط حساس است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تاج ، خبرنگاران ، بازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.