سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

اگر مسئولان استانی همکاری نکنند مجوز پارک علم و فناوری قم لغو می شود

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: عدم همکاری مسئولان استانی در اختصاص فضا منجر به لغو مجوز پارک علم و فناوری قم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، وحید احمدی ظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری قم بیان کرد: از قم انتظار می‌رود که با توجه به ظرفیت بالای خود در حوزه علوم انسانی در این زمینه اقدامات خوبی را انجام دهد.

وی گفت: متاسفانه در استان قم برای شکوفایی استعدادها نتوانستیم مدیریت خوبی داشته باشیم این در حالی است که استان قم باید در حوزه علوم انسانی حرف اول را بزند اما هنوز به این پیشرفت دست نیافته است.

پارک علم و فناوری به هیچ دانشگاهی وابسته نیست

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: خوشبختانه پارک علم و فناوری به هیچ دانشگاهی وابسته نیست بنابرین همه مجموعه‌ها می‌توانند به آن ورود یابند.

وی گفت: وظیفه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شکل‌گیری و حفظ پارک‌های علمی و فناوری است اما استانداری و سایر دستگاه‌های استان باید برای کمک به پارک علم و فناوری وارد صحنه شوند.

احمدی با بیان اینکه همه مسئولان استان باید برای شکوفایی ظرفیت های بالای استان قم بسیج شوند، گفت: پارک‌های علم و فناوری مراکز رشد و شکوفایی استان هستند و به اقتصاد کشور کمک بسیاری می کنند.

وی بیان کرد: وظیفه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر اساس قانون شرکت های دانش بنیان حمایت از این شرکت‌ها است که باید قانون شرکت‌های دانش بنیان عملیاتی شود./س

برچسب ها: قم ، مسئول ، استان ، پارک ، علم ، فناوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.