سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل امورمجلس برگزار شد

جلسه تودیع و معارفه مدیر کل امور مجلس با حضور نوش آبادی معاون حقوقی،امور مجلس و استانها ، کاراندیش معاون توسعه مدیریت و منابع و تعدادی از مدیران و کارکنان امور مجلس برگزار شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد؛ نوش آبادی، معاون حقوقی، امورمجلس و استانها  ضمن تسلیت به مناسبت وفات پیامبر عظیم الشان اسلام ، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)  از زحمات عبدالله زاده (هاشمی)  در امور مجلس و پیشرفتهای این دفتر قدردانی کرد.
 
وی  اظهارداشت : در سه ماه گذشته وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کمترین تذکر را در بین دستگاهها از مجلس گرفته  که بی سابقه بوده است .
 
نوش آبادی ادامه داد: حدود 1709 مورد مکاتبه و رسیدگی به 630 مورد درخواست نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در حوزه امورمجلس انجام شده است ، گویای حجم بالای فعالیت های این بخش می باشد.
 
   معاون حقوقی ،امورمجلس و استانها  در اهمیت جایگاه اداره کل مجلس گفت: برقراری تعامل سازنده و تقویت روابط بین دستگاه فرهنگی کشور و مجلس از وظایف این حوزه می باشد که امید است با تلاش مضاعف این اهداف بیش از گذشته تامین شود.
 
   نوش آبادی ضمن معرفی مدیر کل جدید دفتر امور مجلس ابراز امیدواری کرد وی بتواند با تعامل مثبت با نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تقویت روابط وزارتخانه با مجلس کمک نماید وبدیهی است  این تعامل می تواند در جهت رسیدن به اهداف وزارت متبوع مثمر ثمر باشد .
 
   معاون حقوقی ،امورمجلس و استانها افزود: اگر ارتباط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  با مجلس دچارتنش و خدشه شود این امرمی تواند موجب به حاشیه رفتن مطالبات نمایندگان شود و در افزایش میزان تذکرات و سئوالات مجلس اثر خواهد گذاشت و طبیعی است که برای دولت پیامدهای منفی به همراه خواهد داشت.
 
نوش آبادی پاسخ دقیق و به موقع به تذکرات ، سوالات و درخواستهای نمایندگان مجلس را از اهم وظایف امور مجلس ذکر نمود و گفت : اقناع نمایندگان محترم مجلس اثرات مثبت و برکات فراوانی در توسعه همکاریها و افزایش تعاملات بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجلس شورای اسلامی خواهد داشت.
 
در ادامه نشست ، کاراندیش معاون توسعه مدیریت و منابع با تاکید بر ارتباط مثبت معاونت حقوقی ،امور مجلس و استانها و معاونت توسعه مدیریت و منابع گفت : این ارتباط می تواند موجب افزایش رضایتمندی نمایندگان مجلس شود.
 
وی با اشاره به درخواستهای متعدد نمایندگان مجلس افزود: معاونت توسعه مدیریت ومنابع گامهای خوبی در جهت سرعت بخشیدن در رسیدگی و پاسخگویی به درخواستهای نمایندگان مجلس برداشته است.
 
در ادامه  عبدالله زاده ضمن تشکر از معاون حقوقی، امورمجلس و استان‌ها که با قبول استعفای ایشان زمینه خدمت در دستگاه دیگری را  برایشان فراهم نموده  است گفت : دستیابی به موفقیت های ذکر شده توسط معاون محترم با تلاش و همراهی همکاران دفتر امورمجلس حاصل شده که در اینجا از زحمات تمامی این عزیزان کمال تشکر و سپاس را دارم .
 
وی با اشاره به سختی های کار در دفتر امور مجلس از تمامی همکاران بابت سخت گیریهای خود حلالیت طلبید و از همکاران درخواست نمود حیدری را در راه انجام بهتر امور یاری نمایند.
 
عبدالله زاه در پایان  یادآور شد : موفقیت های بدست آمده در این مدت کوتاه  حاصل مساعدت  های بی دریغ آقایان نوش آبادی  و کاراندیش است و اگر همراهی این عزیزان نبود مسلما این موفقیت ها حاصل نمی شد.
 
حیدری نیز ضمن تشکر از وزیر ارشاد و نوش آبادی بابت اعتماد به وی گفت : سابقه طولانی خود در دفتر امورمجلس وزارت کشور را به کار می گیرم تا بتوانم در حوزه فرهنگ نیز به نحو احسن انجام وظیفه کنم .
 
 وی ادامه داد: من به  دیپلماسی پارلمانی اعتقاد دارم و حال که بعد از 27 سال سابقه فعالیت در حوزه سیاسی زمینه فعالیت در حوزه فرهنگ و هنر فراهم شده تمام تجربیات خود را در راه بهبود روابط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجلس به کار خواهم گرفت.

انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.