سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

اقدام سران فتنه مصداق محاربه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع)استان اردبیل گفت: ما معتقدیم تحرک اخیر سران فتنه نه تنها کمکی به آنها برای رفع حصر نمی‌کند بلکه مجازات آنها را سنگین کرده و ما انتظار محاکمه حقیقی سران فتنه را داریم و معتقدیم اقدام آنها مصداق محاربه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر افزود: ما معتقدیم تحرک اخیر سران فتنه نه تنها کمکی به آنها برای رفع حصر نمی‌کند بلکه مجازات آنها را سنگین کرده و ما انتظار محاکمه حقیقی سران فتنه را داریم و معتقدیم اقدام آنها مصداق محاربه است.

وی با یادآوری اینکه القای این مطلب که حرکت فتنه‌گران تنها سوءتفاهم بوده و به یک اختلاف نظر داخلی خلاصه می‌شود، تصریح کرد: چنین دیدگاهی صحیح و درست به نظر نمی‌رسد بلکه سعی و تلاش بر این است که فشارها بر جریان فتنه کمتر شده و از دامنه آن کاسته شود در حالی که قانون‌شکنان باید در برابر و منظر این ملت به خاطر بی‌حرمتی‌ها و برخی رفتارهای تند پاسخگو بوده و برای این ملت حقایق روشن شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع)استان گفت: فتنه‌گران با به راه انداختن نزاع و دعوای داخلی نه تنها هشت ماه فرصت طلایی پیشرفت و توسعه این کشور را سد کرده و در اردوگاه سیاسی دشمنان امیدواری تازه‌ای را در تزلزل نظام اسلامی به وجود آوردند بلکه به حرکتی دست زدند که مردم حاضر به بخشیدن و حلال کردن آنها نیستند.

حجت الاسلام کاملی‌فر اضافه کرد: فتنه‌گران بعد از ماه‌ها تلاش و کوشش بیهوده در به خطر انداختن آبرو و حیثیت نظام در روز 9 دی بی‌آبرو شده و در حماسه‌ای که ملت تحقق دادند ظرفیت عظیم نظام در مقابله با همه حرکت‌های خصمانه به رخ کشیده شد و همه فهمیدند که فتنه‌گران جز ضربه وارد کردن به اصل جمهوریت و اسلامیت نظام هیچ هدف دیگری را بر نگزیده بودند./س

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، اقدام ، سران ، فتنه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.