سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

معرفی معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در دولت یازدهم

گودرز امیری در حکمی از سوی وزیر کشور به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در دولت تدبیر و امید منصوب و معرفی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

معاون هماهنگی امور عمرانی استان چهارمحال و بختیاری در آیین معارفه خود در جمع کارکنان استانداری، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و شهرداران استان چهارمحال و بختیاری، افزایش مشارکت مردم در امور را مسیر منطقی تحقق اهداف توسعه پایدار بیان کرد.

وی به وجود محدودیت مالی برای اجرای طرح های عمرانی استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و افزود: می توان با افزایش مشارکت مردم و تقویت بخش خصوصی، به شتاب بخشی تکمیل و بهره برداری طرح های نیمه تمام در این استان کمک کرد.

امیری همچنین از تکمیل و بهره برداری از طرح های عمرانی، فرهنگی، زیست محیطی و پدافند غیرعامل به عنوان اولویت های کاری خود در دوران پذیرش مسئولیت یاد کرد و افزود: برای تحقق این هدف، فروش اوراق مشارکت در دستور کار قرار می گیرد.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی را از دیگر اولویت های کاری خود بیان کرد و گفت: رونق کشور به تولید ملی وابسته است و رونق تولید نیز به حمایت از سرمایه گذار و تولید کننده وابسته است.

امیری گسترش عملکرد شهرداران استان چهارمحال و بختیاری و اجرای فعالیت های عمرانی آنان بر اساس برنامه های توسعه را ضروری برشمرد و افزود: شهرداران باید تا پایان دیماه جاری نسبت به جمع بندی و ارائه تعرفه عوارض اقدام کنند.

در این آیین همچنین از اقدامات محمود عیدی معاون سابق امور عمرانی استانداری چهارمحال وبختیاری در دوران پذیرش مسئولیت تجلیل شد.

امیری پیش از این شهردار لردگان، مدیرکل دفتر امور شهری و روستایی استانداری چهارمحال و بختیاری و همچنین شهردار خمین بوده است./س

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.