سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لوکوموتیو دومین پیروزی فصل خود را به دست آورد:

فیل برفورد قهرمان شد

در جریان مسابقات تور ناین بال بریتانیا و در دیدار نهایی فیل برفورد معروف به لوکوموتیو انگلستان با شکست مارک گری با نتیجه 11 بر 9 به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط بین الملل فدراسیون بولینگ و بیلیارد، فیل برفورد که در اولین رویداد فصلی خود مقابل رالف ساکت به پیروزی رسیده بود، به مصاف مارک گری رفت که در مکان دوم مسابقات پیشکسوتان شمال بریتانیا بعد از کارل بویز قرار گرفته بود.

گفتنی است؛ برفورد برای رسیدن به دیدار نهایی در مرحله یک شصت و چهارم نهایی از سد کوین اوزل با نتیجه 9 بر 5 گذشت و در مرحله یک سی و دوم نهایی با نتیجه 9 بر 7 از سد یان مک کورمیک گذشت. در مرحله یک شانزدهم نهایی فینلی لاینگ را 9 بر صفر شکست داد و در مرحله یک هشتم نهایی دوباره به سد کوین اوزل برخورد کرد که در گروه بازندگان بود و بار دیگر وی را با نتیجه 9 بر 6 شکست داد. در ادامه و در مرحله یک چهارم نهایی با تامی دانلان روبه رو شد و با نتیجه 9 بر 3 به پیروزی رسید و برای دومین بار در طول این فصل به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل تونی دراگو قرار گرفت و بانتیجه 9 بر 7 او را نیز با شکست بدرقه کرد و به فینال رسید.

با این قهرمانی برفورد بعد از کارل بویز و مارک گری در جایگاه سو انگلستان قرار گرفت و فصل خود را با تثبیت جایگاهش در مسابقات قهرمانی ناین بال اروپا در ماه آوریل 2014 به پایان رساند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.