سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه حزب مردمی اصلاحات به مناسبت 9 دی؛

بصیرت به معنای ایجاد تعادل در تفکر سیاسی است/حرکت مردم در 9 دی حمایت از انقلاب و رهبری معظم انقلاب بود

حزب مردمی اصلاحات به مناسبت حماسه نهم دی‌ماه در بیانیه‌ای آورده است: حرکت مردم در این روز برای دفاع از اسلام و ادای احترام به سالار شهیدان امام حسین(ع) و حمایت از انقلاب و مقام معظم رهبری بود.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، حزب مردمی اصلاحات طی بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد حماسه نهم دی آورده است: به بهانه سالگرد 9 دی و بزرگ روز بصیرت بر آن شدیم نگاهی دیگر به ابعاد این واژه افکنیم باشد که در هر گروه و دسته و دیدگاهی که هستیم با تاسی از آموزه‌های آن روز بزرگ درختی نو و سرسبز و استوار در دفتر ایران عزیزمان بکاریم.

 پیش از هر کلام باید بگوییم قدر مسلم آنکه هر جناح و گروهی به شیوه‌ای می‌اندیشد و ایده و روش و تفکر خود را دارد ولی شایسته است که همه به این حقیقت گردن نهند که اصل اساسی فعالیت‌های سیاسی کشور خدمت به مردم فهیم و بصیر ایران است و برای رسیدن به کشوری توسعه یافته وملتی عزتمند در سطح جهان، فصل‌الخطاب قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با مسائلی سیاسی کشور مسیر را به درستی هموار خواهد کرد تا گام‌های ما در جهت این اصل اساسی برداشته شود.

حال آنکه به خوبی مشهود است که نهم دی ماه سال 88 اثبات کرد که مردم با قدرت و وجدان انقلابی خود و با اتکا به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، مسیر صحیح را برای رسیدن به هدف در جامعه پیدا می‌کنند.

حرکت مردم در این روز برای دفاع از اسلام و ادای احترام به سالار شهیدان امام حسین(ع) و حمایت از انقلاب و مقام معظم رهبری بود. مردم با هدف دفاع از اسلام اهل بیت(ع) و انقلاب به حرکت درآمدند چرا که به فرهنگ عاشورا اهانت شده بود بنابراین شایسته است که ما بپذیریم که در فضای امروز جامعه، بصیرت در یک دیدگاه به معنای ایجاد تعادل در تفکر سیاسی است و این بهترین مسیر برای رسیدن به همان اصل اساسی است، باشد که با توکل به خداوند متعال زیرسایه رهنمودهای رهبر و با همدلی و همکاری و حفظ اعتدال به سوی ایرانی بهتر و قدرتمندتر گام برداریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: بیانیه ، حزب ، مردمی ، اصلاحات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.