سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کازرانی: تیم پاس از بی‌توجهی به حاشیه رفت

مدافع سابق تیم پاس گفت: من مخالف صددرصد انتقال تیم‌های تهرانی به شهرستان‌ها بودم اما افسوس که نتوانستیم مانعی برای رفتن پاس به همدان شویم.

حسین کازرانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: زمانی که تیم  پاس را به شهر همدان منتقل کردند نمی‌دانستند چه مشکلات اساسی در فوتبال پایتخت به وجود خواهند آورد.

نبود نه تنها تیم پاس بلکه تیمهای خوبی مثل صبا وضعیت فوتبال تهران را به شدت خراب کرد و باعث شد دیگر شاهد یک فوتبال واقعی نباشیم.

وی افزود: تیمهای خوبی در حال حاضر درلیگ تهران بازی می‌کنند و جای تیم پاس در بین آنها خالی است.

کازرانی بیان داشت: تیم پاس از بی‌توجهی به حاشیه رفت و کم کم دارد از اذهان پاک می‌شود پس چه بهتر که شرایطی را فرآهم آوریم تا این تیم به تهران بازگردد و بتواند مانند گذشته به فعالیتها و افتخار‌آفرینی‌هایش ادامه دهد.

مدافع سابق پاس بیان کرد: تیم پاس بازیکنان بزرگی چون نکونام، نصرتی، مناجاتی، برادران فریاد شیران میرزاییان و خیلی‌های دیگر را وارد عرصه‌ی فوتبال کرد.

شایسته نیست که به دور از سایر تیمهای مطرح باشد و در میادین فوتبالی حضور پررنگی نداشته باشد.

کازرانی همچنین افزود: همه‌ی افرادی که روزی در پاس بوده‌اند عشق و علاقه‌ای به این تیم دارند که تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند نسبت به این تیم بی‌تفاوت بوده و هیچ عکس‌العملی از خود نشان ندهند.

امیدوارم مسئولان و کسانی که اکنون در راس کار هستند موقعیت این تیم را درک کرده و همکاری کنند تا تیم فوتبال پاس به تهران برگردد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کازرانی ، پاس ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.