سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

حماسه سازان 9دی همیشه در صحنه اند

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران گفت: حماسه سازان نهم دی سال 88 همیشه در صحنه اند و اگر فتنه گران بخواهند فعالیتی کنند با همان موج توفنده مواجه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان،آیت الله سید احمد خاتمی در اجتماع بزرگ عاشورائیان در کرمان ، حماسه 22 بهمن سال 57 ، 8 سال دفاع مقدس و 9 دی سال 88 را از جمله ی حوادث مهم کشور عنوان کرد و خطاب به مردم افزود: شما با این حماسه ها کشور را در مقابل تهاجم خارجی و داخلی بیمه کردید.

وی با اعلام اینکه وقتی دشمنان می گویند همه ی گزینه ها ، از جمله گزینه ی نظامی روی میز است ، ولی تاکنون کاری نکرده اند ، خاطرنشان کرد: مردم نشان داده اند تهاجم به این کشور ، مساوی با توفنده ترین برخوردهاست.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: شما مردم نشان دادید اگر دشمنان بویژه رژیم صهیونیستی که جان و دل آمریکاست ، بخواهد کمترین تعرضی به کشورمان ایران داشته باشد ، تلاویو و حیفا را با خاک یکسان خواهید کرد.

آیت الله خاتمی خطاب به تجمع کنندگان گفت: شما با کارتان بساط فتنه گران را جمع کردید و این اجتماع بزرگ ، یک پیام صریح دارد و آن این است ، حماسه سازان نهم دی سال 88 ، همیشه در صحنه اند و اگر فتنه گران بخواهند فعالیتی کنند با همان موج توفنده مواجه خواهند شد.

فتنه گران مستحق اشدّ مجازاتند / ملت کار آنها را فراموش نمی کند.

وی با توجه به شعار اجتماع کنندگان مبنی بر اینکه "فتنه گر منافق ، اعدام باید گردد" ، افزود: این شعار سال 88 در سراسر کشور بود که پس از آن ، نظام با سران فتنه مهربانه ترین برخوردها را داشت و به کمترین مجازات ها که حصر خانگی بود اکتفا کرد ، اما سران فتنه بجای تشکر ، همچنان بر رفتارهای خود پابرجا ماندند.

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه فتنه گران مستحق اشدّ مجازاتند ، خاطرنشان کرد: فتنه گران باید بدانند میدان برایشان باز نشده است و ملت هرگز کار آنها را فراموش نمی کند.

عوامل فتنه باید توبه کنند!

وی یادآور شد: تنها جمله ای که خطاب به فتنه گران می گویم این است که توبه کنید تا لااقل خدا از گناهانتان بگذرد.

مردم از حضور برخی فتنه گران در پست های کلیدی به شدت نگرانند!

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: هم اکنون مردم از حضور برخی از فتنه گران در پست های کلیدی کشور به شدت نگرانند.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه در آستانه ی رحلت حضرت نبی اکرم (ص) هستیم ، به روایتی از پیامبر به تعبیر علامه مجلسی پرداخت و گفت: پیامبر اکرم ( ص) قبل از رحلتشان نگران 3 مسئله ی گم کردن راه ، فتنه پیچیده و فساد مالی و اخلاقی بودند که متأسفانه با رحلت وی ، هر سه اتفاق افتاد.

وی با ابراز رضایت از همراهی ملت ایران با ولایت ، افزود: خوشبختانه با بصیرت ملت این سه مسئله در ایران رخ نداد.

آیت الله خاتمی خاطرنشان کرد: فتنه گران در خرداد سال 76 که به حاکمیت اصلاح طلبان منجر شد ، گفتند قلم های آقا را شکستیم و در انتخابات 88 گفتند کمر آقا را می شکنیم ، اما شما ملت بصیر با حماسه تان کمر فتنه گران را شکستید.

وی با اشاره به ایجاد فتنه ی پیچیده در تاریخ ایران تصریح کرد: باند هاشمی در جریان قائم مقامی و ایستادن نخست وزیر 8 ساله ی اوایل انقلاب مقابل ولایت نمونه هایی از فتنه ی پیچیده در ایران بودند که خوشبختانه با بصیرت ملت نقش بر آب شدند.

وی شعار " این همه لشکر آمده ، به عشق رهبر آمده" را شعار دیروز ، امروز و فردای ملت ایران عنوان کرد و گفت: کسانی که می خواهند فتنه 88 را از خاطره ها ببرند ، باید بدانند این فتنه ، هرگز از ذهن ها پاک نمی شود.

ما "کی بود ، کی بود ، من نبودم" نداریم!

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه هیئت پارلمانی اروپایی در سفارت یونان دزدانه با برخی فتنه گران مذاکره کرده است ، افزود: هیئت دیپلماسی کارش از اول برنامه ریزی شده بوده است ، چه کسی وقت ملاقات داده است ، از هر که بپرسی می گوید من نبودم ، حالا ما "کی بود ، کی بود ، من نبودم " ، نداریم.

ترتیب دهندگان این ملاقات باید عزل شوند.

آیت الله خاتمی افزود: هر کس زمینه این ملاقات را ترتیب داده باید با او برخورد و عزل شود.

وی با اشاره به اینکه عده ای بر این پایبندند ، با توجه به اینکه با چین و روسیه رابطه داریم ، با آمریکا هم رابطه داشته باشیم ، خاطرنشان کرد: بنا به فرموده ی امام راحل(ره) ، آمریکا شیطان بزرگ است و جریان سازش با آمریکا ، صاف کردن جاده ی بیعت با یزید است و این ملت ، حسین وار با یزید بیعت نخواهد کرد.

ما چشممان از مذاکره با آمریکا آب نمی خورد.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: به صراحت می گویم ما همراه با آقا هستیم و مذاکره کنندگان نیز فرزندان این ملت و تربیت یافته مکتب عاشورا هستند و زیر بار ذلت نمی روند.

وی با تأکید بر اینکه ما چشممان از مذاکره با آمریکا آب نمی خورد ، گفت: استکبار نظام ما را نمی خواهد ، زیرا با وجودیکه می داند ما بمب اتم نداریم ، باز هم می گوید باید اعتماد سازی کنید.

با 86 رأی ایران را ناقض حقوق بشر دانسته اند.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه پنج شنبه گذشته ، مجمع عمومی سازمان ملل، با 86 رأی ایران را ناقض حقوق بشر دانسته است ، افزود: اگر اینگونه است ، آمریکا خود ناقض حقوق بشر است ، پس چرا کسی در این زمینه چیزی نمی گوید.

فضولی موقوف!

وی با بیان اینکه دشمنان بعد از انرژی هسته ای به موشک های دور برد ایران اعتراض کرده اند ، خاطرنشان کرد: با این حساب به زودی نیز از ایران می خواهند دست از حمایت حزب الله لبنان بردارد.

آیت الله خاتمی خطاب به تیم مذاکره کننده ایرانی تصریح کرد: اگر دیدید استکبار به چیزی جز بحث هسته ای وارد شد ، بگویید فضولی موقوف و جلسه را ترک کنید.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اجتماع کنندگان در کرمان بویژه جوانان و نوجوانان کفن پوش ، یادآور شد: به صراحت می گویم صراطِ مستقیم و چراغی که شما را از افتادن در دام فتنه ها می رهاند ، ولایت است.

آیت الله خاتمی تأکید کرد: ما تا آخرین نفس ، آخرین نفر و آخرین قطره خون خود از ولایت حمایت می کنیم./س

خبرنگار: مریم بهادری

برچسب ها: حماسه ، نهم دی ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.