سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

حذف صبا با کارنامه‌ای ضعیف / شهرداری یاسوج امید صبا را ناامید کرد

تیم فوتبال امید صبای قم با شکست مقابل تیم فوتبال امید شهرداری یاسوج نتوانست به لیگ برتر فوتبال امید کشور راه یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، بازی های مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور در گروه های دو گانه با معرفی تیم های صعود کننده به لیگ برتر و همچنین دو تیم راه یافته به دیدار پلی آف برای تعیین آخرین راه یافته به لیگ برتر خاتمه پیدا کرد.

امسال رقابت های لیگ دسته اول فوتبال رده سنی امید باشگاه های کشور با شرکت 22 تیم در سه گروه 6 تیمی و یک گروه چهار تیم دیدارهای مرحله مقدماتی خود را پشت سر گذاشت و سرانجام از هر گروه دو تیم جواز صعود به مرحله نهایی را کسب کردند.

امیدهای صبای قم در حالی امسال حضور در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور را تجربه کردند که در این تیم بازیکنان مطرحی حضور داشتند و از امیدهای فوتبال قم در آینده و از پشتوانه‌های صبای قم به شمار می‌رفتند.

تیم صبای قم در سال 90 نیز در راه صعود به مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور میزبان مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته یک این رده سنی بود که رقابت‌های آن اردیبهشت‌‌ماه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد و به لیگ برتر راه یافت.

صبا دو سال در رقابت های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور حضور داشت تا اینکه در سال 91 به لیگ دسته اول سقوط کرد و از امسال با حضور حسین گنجیان بار دیگر قصد داشت به لیگ برتر صعود کند اما در حالی که این تیم مرحله اول لیگ دسته اول امسال را با موفقیت پشت سر گذاشته بود و تلاش می کرد بار دیگر به لیگ برتر بازگردد در این کار موفق نبود.

دیدارهای مرحله نهایی به صورت همزمان در دو گروه چهار تیمی به انجام رسید در حالی که در گروه نخست تیم های مس کرمان، ابومسلم مشهد، شهرداری اردبیل و کارون خوزستان حضور داشتند و در گروه دوم صبای قم، مس رفسنجان، شهرداری یاسوج و شهرداری تبریز به رقابت پرداختند.

شیوه برگزاری بازی های مرحله نهایی نیز به این شکل بود که یکی از تیم های حاضر در این دو گروه میزبان مرحله نهایی بود و بازی ها به صورت مجتمع برگزار شد و در پایان تیم های اول هر گروه مستقیما به لیگ برتر صعود کردند و تیم های دوم به دیدار پلی آف راه یافتند.

در گروهی که تیم صبای قم در آن حضور داشت، شاگردان حسین گنجیان در صبا به تیم های مس رفسنجان و شهرداری یاسوج باختند و با شهرداری تبریز مساوی کردند تا بدین ترتیب نمایندگان رفسنجان و یاسوج با 7 امتیاز به عنوان تیم های اول و دوم از این گروه صعود کنند./س

برچسب ها: قم ، حذف ، صبا ، کارنامه ، ضعیف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.