سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح بزرگ مهر رضوان/ پوشش امدادی بیش از یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر محورهای ارتباطی استان خراسان رضوی

رئیس سازمان امداد و نجات از پوشش امدادی بیش از یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر محورهای ارتباطی استان خراسان رضوی در طرح بزرگ مهر رضوان خبر داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پیرحسین کولیوند با اشاره به آغاز طرح رضوان از امروز تا روز جمعه، گفت: این طرح بزرگ که به مناسبت ایام عزاداری شهادت امام حسن مجتبی‏ (ع) و امام رضا (ْع) و رحلت پیامبر اکرم (ص) در نظر گرفته شده است، با حضور بیش از ۷۰۰ امدادگر از امروز صبح آغاز شد.
 
کولیوند به مشارکت استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد، هرمزگان و گلستان و سازمان امداد و نجات در این طرح متفاوت اشاره کرد و افزود: استان های تهران، سمنان، خراسان جنوبی و خراسان شمالی نیز در بخش پایگاه های جاده ای در این طرح همکاری دارند.
 
برپایی ۲۰ چادر برای اسکان موقت زائران
 
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه بیشترین تجهیزات و امکانات در استان خراسان رضوی مستقر شده است، خاطر نشان کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر با استفاده از ۹۲ دستگاه آمبولانس، ۱۲۶ خودرو نجات، ۳۵ موتور سیکلت امدادی و ۳ بالگرد  در ۱۸۸ پایگاه ثابت و سیار آماده هرگونه ارائه خدمات به زائران هستند.
 
کولیوند تصریح کرد: با توجه به سرما و ریزش باران های احتمالی‏، تمهدیات لازم برای اسکان موقت زائران نیز در نظر گرفته شده است و در حال حاضر ۲۰ چادر امدادی در محورهای ارتباطی استان خراسان رضوی برپا شده است.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: رضوان ، مهر ، طرح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.