سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

ضرورت اطلاع رسانی درباره وقف

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت : طبق یک نظر سنجی 70 درصد جمعیت مورد نظر درباره وقف اطلاعی نداشتند لذا باید در این راستا رسانه ها آگاهی بخشی کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ،جواد کمالی در همایش وقف و رسانه افزود : اگر اطلاع رسانی و تبلیغ به صورت مداوم در جامعه صورت بگیرد ثمر بخش خواهد بود .

وی با اشاره به اینکه وقف در اقتصاد مقاومتی نقش موثری دارد خاطرنشان کرد: از بیش از صد هزار موقوفه در کشور 4 هزارو 200 موقوفه در استان کرمان وجود دارد.

کمالی خواستار آسیب شناسی در زمینه مشکلات موقوفات شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اشاره به اینکه بسیاری ازنیازهای جامعه امروز با وقف رفع خواهد شد افزود :بیشتر وقف های در زمینه بهداشت و درمان و آموزش است .

حجت الاسلام قاسمی زاده تصریح کرد : اگر در زمینه بهداشت و درمان موضوع وقف به جدیت دنبال شود باعث پیشرفت و رسیدن به وضعیت مطلوب در این زمینه خواهد شد .

وی یادآور شد : با پشتیبانی اصحاب رسانه و قدم برداشتن در راستای ظرفیت های مورد نظر به نتیجه ی مطلوب دست خواهیم یافت .

دراین همایش عضو انجمن روابط عمومی های کشور نیز با اشاره به اینکه از 60 روزنامه سراسری 55 روزنامه در تهران منتشر می شود گفت : در استان کرمان 200 نشریه به چاپ می رسد اما حرفی برای گفتن در سطح کشور ندارند.

سید شهاب سید محسنی خاطرنشان کرد :کمبود خبرنگار در حوزه های مختلف ، متخصص نبودن خبرنگاران تنها در یک حوزه و سیاست زدگی از مشکلات حوزه مطبوعات و خبر رسانی است .

وی یادآورشد : خبرها در مطبوعات به دلیل تحلیلی نبودن و نپرداختن به حواشی که مردم به آنها علاقه دارند چندان با استقبال رو به رو نیست .


ش ک

برچسب ها: وقف ، رسانه ، کرمان ، مطلوب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.