سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

تحقق اهداف سلامت با ستاد هدایت درمانی قوی حاصل می شود

رییس نظام پرشکی استان مرکزی گفت: تحقق اهداف سلامت با تقویت تمامی امکانات بهداشتی و درمانی در قالب ستاد هدایت درمان حاصل می شود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، دکتر عدلی در آیین معارفه رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: سلامت سرمایه ای کلان و نیازی زیربنایی است .
وی گفت : بدون حفظ و ارتقای سلامت، دستیابی به برنامه های توسعه ای و اهداف سند چشم انداز نظام میسر نیست زیرا انسان محور توسعه است.
وی افزود: وسعت وظایف و پیچیدگی های حوزه بهداشت و درمان لزوم هماهنگی و هم افزایی توان سازمانهای بیمه گر و نهادها و دستگاه های دیگر درمانی را دوچندان کرده و آمادگی کامل برای تقویت ستاد هدایت درمان استان با راهبری دانشگاه علوم پزشکی وجود دارد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت : یکی از احکام مهم برنامه پنجم توسعه به عنوان نقشه راه و تکلیف مدیریتی، تکیه بر بهبود خدمات بهداشتی و درمانی و کاهش سهم مردم در پرداخت هزینه ها است که این مهم نیز در سایه مدیریت کارآمد و همکاری هدفمند تمامی بخشهای متولی بهداشت و درمان محقق می شود.
دکترعدلی افزود : استان مرکزی در سالهای اخیر از نظر تربیت نیروی متخصص و افزایش رشته های پزشکی و همچنین جذب متخصصان این حوزه کارنامه مناسبی دارد که با توجه به صنعتی و مهاجرپذیر بودن این استان ادامه این سیاستها در کنار تقویت زیرساختهای فیزیکی حوزه درمان امری ضروری است.
ش ک
برچسب ها: تحقق ، اهداف ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.