سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

پيام مشترک نماينده ولي فقيه و استاندار همدان به مناسبت فرارسيدن نهم دي

بسم الله الرحمن الرحيم حضور عظيم و خروشان مردمي در 9 دي 88 ، تجلّي بارزي از هويت و ماهيت انقلاب يعني روح ديانت حاکم بر دلهاي مردم بود. مقام معظم رهبري


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان
؛ در پیام مشترک محمد ناصر نیکبخت و آیت الله محمدی به مناسبت روز 9 دی  آمده است :تاريخ ميهن اسلامي سرشار از ايامي است که ملت بزرگ  ايران با حضور خودجوش به دفاع از اسلام و اعتقادات ديني برخواسته  و توطئه هاي دشمنان را نقش بر آب کرده اند.
نهم دي سال 88 هم يکي از روزهاي ماندگار انقلاب اسلامي است که ماندگاري آن به دليل نقش آفريني ويژه مردم در دفاع از حريم ولايت ، اسلام و پاسخي به دخالتهاي بيگانگان بود.
مردم ايران نشان دادند که هرگز دست از نظام اسلامي و ولايت فقيه برنداشته و به فرمان امام راحل و در تبعيت از ايشان، پشتيبان ولايت فقيه هستند تا آسيبي به انقلاب نرسد.
اگر نظام اسلامي امروز با رويکردي جديد در دنيا به تبيين مواضع به حق خود به ويژه در موضوع انرژي صلح آميز هسته اي مي پردازد و توفيقاتي را کسب مي کند، ريشه آن همان حمايتي است که مردم از نظام مبتني بر ولايت همواره بروز داده اند .
جهان امروز، ايران را به عنوان کشور پيشنهاد کننده رد افراطي گري و خشونت مي شناسد و اين مهم تنها با حمايت مردم از اصل ولايت فقيه و روش اعتدال بخش رهبري معظم انقلاب حاصل شده است.
ملت با بصيرت ايران اسلامي وقتي رهبري معظم انقلاب بر حضور حداکثري تاکيد فرمودند با حضور حماسه ساز خود در انتخابات رياست جمهوري سال 1392 نشان دادند که همواره پشتيبان نظام اسلامي اين يادگار امام راحل عظيم الشان هستند
با تقدير از مردم شايسته استان و گراميداشت  نهم دي به عنوان روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت،  در کنار مردم بصير استان ميثاق خود با ولايت فقيه و آرمانهاي امام راحل و شهدا گرانقدر محکم کرده و بر اين موضع تاکيد مي کنيم که ما همچنان بر عهد پيشين استوار هستيم./س
برچسب ها: پیام ، مشترک ، ولی فقیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.