سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار رئیس فدراسیون پزشکی با وزیر ورزش؛

پورکاظمی: توسعه سلامت جامعه ورزشی مورد تاکید ویژه قرار گرفت

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی دیدار خود با وزیر ورزش و جوانان را بسیار پربار توصیف کرد و گفت: در این دیدار گودرزی طرح ها و اهداف ارزشمندی در راستای توسعه سلامت جامعه ورزش ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران لطفعلی پورکاظمی گفت: در این دیدار درباره راه های ارتقاء سلامت در ورزش کشور در دو حوزه همگانی و قهرمانی مطالب فنی و تخصصی ارزشمندی ارائه شد و راه های مبارزه با دوپینگ و فرهنگ سازی در جامعه ورزشی مورد توجه ویژه قرار گرفت.
 
 وی افزود: در این دیدار گودرزی درخصوص جایگاه بین المللی ورزش کشور و صیانت از کرسی های بین المللی  و ارتقاء جایگاه مدیران در بین دیگر کشورهای جهان، توصیه های کارشناسی ارائه کرد.
 
نایب رئیس یونسکو در حوزه دوپینگ با اشاره به بازدید نصرالله سجادی، معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی و رئیس نادو از آزمایشگاه دوپینگ در مجموعه ورزشی انقلاب تصریح کرد: در جریان این بازدید سجادی ضمن تقدیر از تلاش های نادوی ایران که جزء چهار کشور برتر آسیا و همگام با ژاپن، چین و کره جنوبی در حوزه مبارزه با دوپینگ و اقدامات علمی، تحقیقاتی و آموزشی هستیم، بر اتخاذ راهکارهای تخصصی جهت راه اندازی فاز دوم آزمایشگاه دوپینگ ایران و ادامه رایزنی های بین المللی با وادا تاکید کرد.

سجادی همچنین بر پاک سازی ورزش کشور از پدیده شوم دوپینگ و داشتن ورزش سالم و عاری از دوپینگ تاکید کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.