سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس كميته داوران آسيا:

براي مسابقات آسيايي از داوران اروپايي استفاده خواهد شد/ عربستان و بحرين روي تيم ما حساب باز كرده‌اند

داوود توكلي گفت: براي رقابت‌هاي هندبال مردان آسيا در بحرين از داوران اروپايي استفاده خواهد شد.

داوود توكلي رئيس كميته داوران هندبال آسيا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: مسابقات هندبال جام ملت‌هاي آسيا ا روز 25 ژانويه برابر با 5 بهمن در شهر منامه بحرين آغاز خواهد شد در اين رقابت‌ها 2 كوبل داوري از كشورهاي فرانسه و سوئد حضور دارند.

وي تصريح كرد: در اين مسابقات بغير از داوران اروپايي از 6 كوبل داوري آسيا نيز بهره خواهيم برد.

توكلي در خصوص وضعيت داوران عربي گفت: داوران عربي جز بهترين‌هاي آسيا هستند و مشكل خاصي وجود ندارد و در مسابقات آسيايي بحرين از بين اين داوران انتخابي براي رقابت‌هاي جهاني قطر خواهيم داشت تا 3 كوبل برتر به آن اعزام شود و رقابت سالم در مدت برگزاري اين رقابت‌ها صورت گيرد.

وي در مورد وضعيت تيم ملي براي مسابقات آسيايي افزود: تيم ملي در شرايط خوبي به سر مي‌برد و بازيكنان يك دل و يك صدا تمرينات خود را با جديت دنبال مي‌كنند و به نظر حرف‌هاي زيادي در اين رقابت‌ها براي گفتن دارد.

تنها مشكلي كه براي تيم ملي است كه بازيكنان اصلي در طول تمرينات صدمه و آسيب نبيند همه امكانات در اختيارشان قرار گرفته است و در بهترين شرايط هستند و اميدواريم در مسابقات آسيايي بدرخشند.

توكلي گفت: بهترين مقام كه تيم ملي هندبال كشورمان در اين رقابت‌ها بدست آورده‌اند دو بار چهارمي بوده است كه متاسفانه به مسابقات جهاني در رده بزرگسالان نرفته‌ايم كه اميدواريم در رقابت‌هاي امسال اين امر محقق شود.

وي اشاره كرد: با توافقي كه با فدراسيون هندبال ژاپن با فدراسيون كشورمان به عمل آمده است قرار براين شده است كه روز 23 ژانويه 3 بهمن يك بازي دوستانه با اين كشور در بحرين داشته باشيم و بازي‌ها از روز 25 ژانويه 5 بهمن آغاز خواهد شد.

توكلي افزود: شانزدهيمن دوره مسابقات مردان آسيا 12 تيم در قالب هر دو تيم 6 تيمي به ميدان مي‌روند تا در پايان 3 تيم برتر به مسابقات جهاني 2015 قطر بروند.

وي در پايان خاطر نشان كرد: سطح كيفي مسابقات آسيايي خيلي بالاست و تيم‌هاي خوبي در آن حضور دارند و شركت تيم ملي در مسابقات بين المللي باعث پيشرفت آن مي‌شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: هندبال ، توکلی ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.