سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص 200 میلیارد تومان برای سیستم گرمایشی مدارس

200 میلیارد تومان از این طریق برای سیستم گرمایشی مدارس به صورت قانونی در اختیار سازمان نوسازی مدارس قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران  وحید کیارشی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش افزود: برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش بر اساس چالش‌های بیرون آمده، کیفیت بخشی در همه مولفه‌ها آموزش و پرورش و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش راهبرد اصلی لایحه بودجه است.

کیارشی به تبصره بند 3، در خصوص عوارض مصرف هر متر مکعب گاز طبیعی اشاره کرد و یاد آور شد: 200 میلیارد تومان از این طریق برای سیستم گرمایشی مدارس به صورت قانونی در اختیار سازمان نوسازی مدارس قرار می‌گیرد.

وی در ادامه به ماده 3 بند ن بودجه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش، اشاره و خاطر نشان کرد: این ماده به ما اجازه می‌دهد اموال، املاک و مستغلات خود را در جهت بهره برداری بفروش برسانیم و پروژه‌های نیمه تمام دولتی، خیر ساز و خرید مدارس استیجاری را جایگزین اجرای احکام قلع و قمع کنیم و امیدوارم استان‌ها از این ظرفیت قانونی بهتراستفاده کنند.

وی به تبصره 13 بند الف در خصوص برنامه ریشه کنی بیسوادی اشاره کرد و یادآور شد: نهضت سواد آموزی می‌تواند از طریق واگذاری فعالیت به اشخاص حقیقی، هزینه تمام شده را به روش فرد به فرد بدون ایجاد حق تعهد استخدامی پرداخت کند و همچنین نهضت سواد آموزی می‌تواند یک بیسواد را به روش خود آموز با راهنمایی و پس تایید صلاحیت یادگیری سواد هزینه آن را مستقیما از بودجه دولتی به وی پرداخت کند.

کیارشی افزود: یکسری دستگاه‌ها مثل کمیته امداد، بهزیستی، زندان‌ها که جامع هدف آنان افراد بیسواد هستند می‌توانند با نهضت سواد آموزی و آموزش و پرورش با بودجه خودشان مشارکت کنند.

 
انتهاي پيام/
برچسب ها: 200 ، سیستم ، مدارس ، گرمایشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.