سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

صدور31 هزار سند مالکیت روستایی و شهری در کشور

مدیر کل امور املاک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در شش ماه نخست امسال 31 هزار سند مالکیت روستایی و شهری در کشور صادر شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ ماشاالله گرامی در کارگاه آموزشی ملی آشنایی با ضوابط و مقررات صدور اسناد مالکیت شهری در شیراز افزود: از این تعداد 18 هزار و 500 سند مالکیت روستایی و 12 هزار و 500 سند مالکیت شهری برای شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت کشور صادر شده است.


وی ادامه داد: صدور این اسناد با هم افزایی و همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان ثبت اسناد و املاک صورت گرفته است.

مدیر کل امور املاک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، تا پایان امسال، 160 هزار سند ثبتی در کشور صادر می شود که از این میزان 60 هزار سند آن متعلق به مناطق شهری است.

گرامی افزود: استان فارس با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موفق شده است در زمینه صدور اسناد روستایی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص دهد.

وی گفت: از مجموع دو میلیون و 700 هزار سند مالکیت روستایی صادر شده بر اساس برنامه های توسعه، 213 هزار جلد متعلق به استان فارس است.

مدیر کل امور املاک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، راه اندازی سامانه ثبت آنی و پاسخ الکترونیکی استعلام ها و سامانه ثبت الکترونیکی را از جمله اقدامات تحول آفرین در این سازمان دانست و ادامه داد: با راه اندازی این امکانات روند عرضه خدمات به مردم بسیار آسان تر شده است/س.

انتهای پیام/


برچسب ها: صدور ، سند ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.