سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفیر سابق ایران در چین:

جهانیان شاهد حسن نیت ایران در مذاکرات هسته‌ای هستند

سفیر سابق ایران در چین با اشاره به رفتارهای اخیر غرب پس از توافق ژنو گفت: جهانیان به خوبی دیدند که طرف ایرانی با حسن نظر و نوعی انعطاف در مذاکرات حضور یافت و با طرف غربی گفتگو کرد.

"جواد منصوری" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، پیرامون حضور ایران در کنفرانس ژنو 2 گفت: ایران باید در مذاکرات شرکت کند و نشان دهد حضورش تاثیرات مثبتی را بر روند مذاکرات خواهد گذاشت.

وی ادامه داد: با توجه به درک عمیقی که ایران از واقعیت‌های موجود در منطقه و سطح بین‌المللی و همچنین شرایط طرف مقابل دارد می‌تواند بر روند مذاکرات تاثیرگذار باشد.  
 
منصوری تصریح کرد: باید در مذاکره تمام ابعاد و جوانب مسئله را در نظر گرفت چراکه مذاکره باعث روشن شدن ماهیت و تفکرات طرف مقابل می‌شود.  
 
این کارشناس سیاست خارجی با اشاره به مذاکرات هسته‎ای ایران و 1+5 افزود: ظرف یک ماه گذشته شاهد کم شدن خوش‌بینی مردم ایران نسبت به طرف غربی در مذاکرات بودیم و همگان دیدند طرف ایرانی با حسن نظر و نوعی انعطاف به مذاکره پرداخت.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به حسن نیت ایران، طرف غربی هیچگاه رفتار مناسبی نداشت و این موضوع باز هم به نفع ایران تمام خواهد شد به شرط اینکه ایران بر حق و منافعش پافشاری کند.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: جواد ، منصوری ، سفیر ، ایران ، چین ، مذاکرات ، ژنو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.