سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

رهبر معظم انقلاب تاکید بر بصیرت و آگاهی دوباره ملت ایران دارند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خلخال گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید بر بصیرت و آگاهی دوباره ملت ایران دارند تا باز هم در دیگر زمینه ها دشمنان ناکام مانده و شکست نصیبشان شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ حجت الاسلام عزیزالله عابدی گفت: دشمن تجلی حضور مردم و لبیک به آرمان های نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری را از یاد نبرده و باز با بهانه های مختلف درصدد راه اندازی و تکرار فتنه 88 است.

وی با اشاره به اینکه بعضی ها ناآگاهانه در داخل ایران پازل دشمن را تکمیل کردند و موجب ضرر زدن به جامعه اسلامی و دولت و اموال عمومی شدند گفت: مزدوران داخلی با حمایت مستکبران خارجی جنایات عظیمی را بر ملت ایران روا داشتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خلخال اظهار داشت: اگر هوشیاری مقام معظم رهبری و تفکر الهی و معنوی ایشان نبود اکنون دشمن در چند قدمی هدف خود بود و باید ملت ایران با بصیرت تر از گذشته و آگاه تر از همیشه در صحنه حاضر باشند.

حجت الاسلام عابدی گفت: ملت ایران رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را فصل الخطاب قرار داده و دشمنان بدانند که ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی به راحتی به دست نیامده که به راحتی از آن دست بکشند.

وی با اشاره به آگاهی و هوشیاری اهالی شهرستان خلخال در تلاش فتنه گران و ادعاهای کذب آنان بیان داشت: مردم خیانت فتنه گران و حامیان فتنه را فراموش نکرده و همانها که حاکمیت اسلامی و ایرانی را قبول نداشتند اکنون در پی مسئولیت های فرهنگی شهرستان هستند که مردم باید هوشیار باشند واجازه حضور فتنه گران در صحنه را ندهند./س

انتهای پیام /

برچسب ها: اردبیل ، آگاهی ، دوباره ، ملت ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.