سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

پاسداری از مرتبه اسلام وظیفه هر مسلمانانی است

پاسداری از مرتبه اسلام وظیفه هر مسلمانانی بوده و دشمنان تلاش زیادی برای فراموشی و محو نام پیامبر (ص) انجام می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد علاء الدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: اما ارزشی که ائمه اطهار (ع) و علمای امت و به ویژه تلاشی که امام خمینی (ره) در بحث ولایت فقیه انجام دادند،مانع این حرکات دشمن شد.

وی ادامه داد: از جمله آثار ولایت فقیه این است که مقابل توطئه های دشمنان که می رفت تا همه ادیان را به عنوان افیون امتها معرفی کند، امام راحل دین را دوباره با نام پیامبر اسلام (ص) زنده کرد.

علاء الدینی افزود: حتی مسیحی ها نیز که خود را پیرو حضرت عیسی (ع) می دانند، امروز باید خود را مدیون این تلاش ها بدانند که دین را در جهان قوتی دوباره بخشید.

امام جمعه دماوند با تأکید بر اینکه اگر انقلاب اسلامی نبود، حتی دین مسیح هم امروز به نام خود افتخار نمی کرد، افزود: هم چنان که اگر پیامبر نبود، امروز تورات و انجیل معنایی نداشت و علمای مسیحیت نمی توانستند معانی ناب را از کلام خدا استخراج کنند.

وی ادامه داد: دشمنان می خواهند با از بین بردن نام مبارک پیامبر بزرگ اسلام (ص)، اسلام آمریکایی را در جهان رواج دهند؛ تلاش دشمنان در کشور اسلامی ایران، با بصیرت و هوشمندی مردم به ثمر نخواهد نشست.

علاء الدینی روز رحلت پیامبر (ص) را بیان گر قطع وحی الهی خواند و افزود: راه وحی در ولایت باقی ماند و ادامه این راه بر دوش امیرالمؤمنین (ع) و فرزندانش گذاشته شد.

امام جمعه دماوند به پرآوازه بودن نام پیامبر (ص) اشاره کرد و افزود: امروزه یکی از پرتعداد ترین نام ها در دنیا، «محمد» است و قلب جهانیان برای آن حضرت در مدینه می تپد.

وی مهم ترین اثر این یاد را وحدت بین مسلمانان دانست و افزود: نمود این وحدت در انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) بود که انقلاب را در مسیری اسلامی قرار دادند و وحدت مردم را با اسلام ناب محمدی (ص) گره زدند.

علاء الدینی با اشاره به اینکه دشمنان می خواستند این وحدت را بشکنند، تصریح کرد:دشمنان غافل از این هستند که وقتی یک حرکت عظیم مردمی، با مسیر حضرت محمد (ص) و امامان معصوم (ع) به عنوان جانشینان برحق وی گره خورده باشد، قابل نفوذ نخواهد بود.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: اگر امام هم نبود، امروز دین زیر خروارها خاک پنهان شده بود و اگر انقلاب اسلامی انجام نمی گرفت دین و دیانت از روی زمین محو می شد/س.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.