سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین آمار فروش پرده نقره‌ای؛

ابرهای ارغوانی بر فراز آسمان سینما

مجموع فروش فیلم‌های روی پرده در سینماهای تهران بسیار ناامیدکننده و مبلغی بالغ بر یک میلیارد و 479 میلیون تومان است.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ این روزها که همه فیلم‌سازان در تکاپوی آماده سازی برای فیلم‌های خود هستند، در سوی دیگر این صنعت، فیلم‌هایی نیز در حال اکران بر پرده نقره‌ای به سر می‌برند که روند آرام و در برخی موارد کندی را طی می‌کند.
 
فیلم سینمایی "استرداد" به کارگردانی علی غفاری با 39 روز و با 13 سالن سینمایی در تهران 500 میلیون تومان و در شهرستان 150 میلیون تومان فروش داشته است.
 
همچنین فیلم سینمایی "آسمان زرد کم عمق" با 37 روز نمایش و 9 سالن سینمایی در تهران 262 میلیون تومان و در شهرستان 45 میلیون تومان فروش داشت.
 
فیلم سینمایی "سر به مهر" به کارگردانی هادی مقدم دوست با 16 روز نمایش و 22 سالن سینمایی در تهران 245 میلیون تومان به فروش رسید.
 
فیلم سینمایی "جیب بر خیابان جنوبی" به کارگردانی سیاوش انصاری با فروش 220 میلیون تومان در تهران در رتبه چهارم فروش قرار دارد.
 
"ابرهای ارغوانی" با 16 روز نمایش و 14 سالن سینمایی به فروش 120 میلیون تومان رسید.
 
در میان اسامی فیلم‌های در حال اکران یکی از فیلم‌ها به نام "خسته نباشید" حاصل کار دو کارگردان جوان با استقبال خوبی از مردم همراه بوده و این اتفاق در حالی است که 7 سالن سینمایی در اختیار دارد و توانسته 19 میلیون و 500 هزار تومان کسب کند.
 
سرانجام فیلم "بوی گندم" به کارگردانی رضاخاکی توانست در تهران 112 میلیون و در شهرستان‌ها 46 میلیون تومان کسب کند.
 
انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.