سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیتهای ترافیکی تعطیلات آخر هفته اعلام شد

پلیس راه محدودیتهای ترافیکی آخر هفته را اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران  براساس اعلام پلیس راه تردد موتور سيكلت از ساعت 12 ظهر روز دوشنبه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از محورهاي كرج- چالوس، هراز، فيروزكوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعكس ممنوع است.

جاده چالوس

تردد انواع تريلر و كاميون از محور كرج- چالوس كماكان ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 13  روز جمعه تا ساعت 2 بامداد  روز شنبه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده وبا اعلام ماموران پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 16  روز جمعه تا 2 بامداد روز شنبه از 15 كيلومتر بالاي مرزن آباد(دزبن) به سمت كرج یکطرفه است.

جاده هراز     

تردد  تريلرها ازمحور هرازكماكان ممنوع است و تردد  كاميونها وكاميونت ها به استثناي حاملان موادسوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا 24 روز دوشنبه و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای سه شنبه  چهارشنبه و پنج شنبه و همچنین از ساعت 6 روز جمعه تا 1 بامداد روز شنبه از محور هراز ممنوع است.

تردد وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه تا 1 بامداد روز شنبه از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه تا 1 بامداد  روز شنبه از آب اسک تا رودهن ( محدوده مشاء) بصورت یکطرفه است.

 محور دماوند

تردد تریلرها به استثناي حاملين موادسوختي و فاسد شدني  از ساعت 12  تا24  روز دوشنبه 09/10/92  و همچنین از ساعت 0600 الی 2400 روزهای سه شنبه و  جمعه مورخ 10و 13/10/92 از محور تهران به قائم شهر و بالعکس  ممنوع مي باشد.

جاده زاهدان – زابل

تردد تريلرها و كاميونها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 16 تا 20 روزهاي دوشنبه و جمعه  از محور زاهدان- زابل و بالعكس ممنوع مي باشد.

جاده قدیم قزوین رشت

تردد تريلرها و كاميونها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 15 تا 23 روز دو شنبه و همچنین از ساعت 8 تا 23 وزسه شنبه و جمعه   از محور قدیم قزوین – رشت و بالعكس ممنوع است.

جاده آستارا-اردبیل

تردد تریلرها و کامیونها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت7 تا 24 روز جمعه  از محور آستارا – اردبیل و بالعکس ممنوع است.

جاده سلفچگان – قم

تردد تریلرها و کامیونها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 14 تا 24 روز جمعه  از محور سلفچگان – قم ممنوع است و رانندگان اینگونه وسایل می توانند از محور سلفچگان – ساوه تردد کنند.

 
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهورناجا با شماره تلفن 120 ( فقط شهروندان تهرانی) و 88255555 ( ده خط) بطور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است. ضمن اینکه رانندگان وسایل نقلیه ای که قصد سفر در محورهای برفگیر و کوهستانی را دارند لازم است ضمن به همراه داشتن زنجیر از سلامت سیستم گرمایش وسیله نقلیه خود اطمینان پیدا کنند.


انتهاي پيام/
برچسب ها: پلیس ، راه ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.