سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میراب: خطیبی به دلایل شخصی کناره‌‌‌‌گیری کرد

سرپرست باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: خطیبی، سرمربی سابق این تیم به دلیل مشکلات شخصی خود کناره‌گیری کرد چراکه باشگاه با وی هیچ مشکلی نداشت.

عبدالرزاق میراب در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: رسول خطیبی خودش از سمت سرمربی‌گری تیم گسترش فولاد استعفا داد و به دلیل مشکلات شخصی که داشت نتوانست دیگر به کار خود ادامه دهد.
 
سرپرست باشگاه گسترش فولاد ادامه داد: تارتار را که مربی جوان و کاربلدی است را برای سرمربی‌گری این تیم انتخاب کرده‌ایم و به این که در کارش موفق شود و شرایط تیم را از این که هست بهتر کند ایمان داریم.
 
وی اظهار داشت: سرمربی کنونی تیم فوتبال گسترش فولاد، مهدی تارتار کادر فنی خود را امروز اعلام کرد که نام‌های آنها به شرح زیر می‌باشد: کادر فنی: کوروش برمک و بیژن طاهری، مربی دروازه‌بانان: داریوش اسفندیاری و مربی این تیم کوچک‌زاده را معرفی کردند.  
 
میراب در آخر شرایط تیم را رضایت‌مند اعلام کرد و گفت: بازیکنان شرایط خوبی دارند و از آمادگی کافی برخوردار هستند و در حال حاضر باشگاه در اوضاع خوبی به سر می‌برد و مشکل خاصی وجود ندارند.
 
گفتنی است، تیم گسترش فولاد با توجه به اینکه نتایج خوبی در لیگ به دست آورده و با 20 امتیاز در رده یازدهم قرار گرفته است، اما سرمربی این تیم رسول خطیبی به دلایل نامعلومی استعفا داد.
 
انتهای پیام/  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.