سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ عضو اتاق بازرگانی ایران:

موقعیت جغرافیایی قم مشوق سرمایه‌گذاران است

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفت: موقعیت قم از لحاظ قرار گرفتن در چهارراه مواصلاتی و شاهراه کشور و وجود اماکن مقدس از دیگر امتیازات این استان می باشد که فعالان اقتصادی را در سرمایه گذاری در قم تشویق می نماید.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، ابوالفضل حجازی در دیدار با غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، ضمن تبریک و ابراز خرسندی از اعتماد و اقدام مبتکرانه نمایندگان اتاق‌های بازرگانی سراسرکشور در انتخاب رئیس جدید اظهار کرد: امیدوارم با حضور جنابعالی که دارای سوابق درخشان در حوزه بازرگانی و تجارت هستید شاهد توسعه همه جانبه فعالیت‌های اقتصادی با محوریت بخش خصوصی و تحت حمایت‌های دولت تدبیر و امید باشیم.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران افزود: آرزوی صنعتگران کشور انتخاب فردی از داخل اتاق بازرگانی بود که با این صنف آشنا و صنعت را به خوبی بشناسد که با این انتخاب این مهم به وقوع پیوست.

دبیر فعالان اقتصادی استان قم به بیان وضعیت صنعت در قم پرداخت و تصریح کرد: قم با وجود شرایط ویژه و ظرفیت‌های صنعتی باید به یک قطب صنعتی تبدیل شود.

وی با اشاره به ظرفیت بسیار عالی قم در حوزه گردشگری و جذب توریسم خاطرنشان کرد: در حال حاضر زمینه مناسبی در جذب سرمایه گزاری در این استان فراهم شده است که با همکاری اتاق بازرگانی استان و آمادگی صاحبان صنایع می‌توان از ظرفیت‌های قم بیشتر از گذشته استفاده کرد.

رئیس انجمن موتورسیکلت ایران خاطرنشان کرد: دسترسی به فرودگاه، قرار گرفتن در چهارراه مواصلاتی و شاهراه کشور، نزدیکی به پایتخت و وجود اماکن مقدسی مانند حرم فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران از دیگر امتیازات این استان می‌باشد که فعالان اقتصادی را در سرمایه گزاری در قم تشویق می‌نماید.

حجازی با بیان اینکه سرمایه‌های بخش خصوصی در امر تولید و اشتغال‌زایی یکی از مهم‌ترین راهکار‌ها برای رشد و توسعه کشور است، خاطرنشان کرد: با حمایت و همکاری اتاق بازرگانی ایران و فعالان اقتصادی قم می‌توان شاهد رشد و بالندگی صنعتگران این شهر باشیم که این امر تنها در سایه حمایت همه جانبه مسئولان از صنعتگران ممکن است.

مدیر عامل گروه صنعتی تندر شهاب در پایان با اشاره به ضعف‌های موجود در بخش مدیریت دولتی و خصوصی استان قم افزود: امیدواریم با حضور استاندار جدید و راهنمایی و همکاری مدیران استان این معضل برطرف شود./س

برچسب ها: قم ، موقعیت ، جغرافیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.